شیراز؛

برگزاری مراسم تکریم از پدر گبه جهان

مراسم تکریم از پدر گبه جهان در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حبیب شریف رئیس بنیاد نخبگان استان فارس با اشاره به برگزاری مراسم تکریم از سه تن از سرآمدان هنری و ادبی استان گفت: غلامرضا ذوالانواری، کارآفرین و هنرور برجسته فرش دستباف که عنوان پدر گبه جهان را در کارنامه دارد، در این مراسم تقدیر می‌شود.
 
شریف با اشاره به برگزاری مراسم تکریم از سه تن از سرآمدان هنری و ادبی در 4 اردیبهشت ماه افزود: یکی از اهداف بنیاد ملی نخبگان شناسایی، هدایت استعدادهای برتر، نخبه‌شناسی، نخبه‌پروری و نخبه‌گماری است.
 
وی ادامه داد: هدف از تکریم، توسعه و ترویج فرهنگ تکریم، شناسایی اثرگذاری علمی، فرهنگی، ادبی و هنری نخبگان و سرآمدان، شناسایی رموز موفقیت آن‌ها، زمینه‌سازی حضور هر چه بیشتر این افراد در جامعه برای اثرگذاری بیشتر، معرفی مشاهیر ایرانی در سطوح ملی و بین‌المللی و الگوسازی شیوه زندگی علمی و فرهنگی این عزیزان است.
 
شریف بیان کرد: بنیاد نخبگان استان فارس با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد ‌استان فارس در روز دو شنبه 4 اردیبهشت ماه 96 از ساعت 16 تا 20 در تالار حافظ شیراز، مراسم تکریم 3 نفر از سرآمدان حوزه فرهنگ، هنر و ادب این خطه از سرزمینمان را برگزار می‌کند.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار