کرمان؛

59پروژه اقتصاد مقاومتی در نرماشیر اجراشد

شهرستان نرماشیر در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی 59 پروژه ملی هم داشته که این پروژه ها 77 درصد پیشرفت دارند.

59پروژه اقتصاد مقاومتی در نرماشیر اجراشدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهرداد محمدی سلیمانی در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمان (گام دوم مثلث توسعه اقتصادی) منطقه 3 در شهرستان نرماشیر گفت: پروژه های اقتصاد مقاومتی در حوزه استانی 20 پروژه داشته که در مجموع 71 درصد پشرفت فیزیکی داشته اند.
وی با اشاره به پیشرفت 78 درصدی پروژه های بخش خصوصی در شهرستان نرماشیر گفت: 9 پروژه بخش خصوصی در این شهرستان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی اجرایی و عملیاتی شده است.
معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه استان کرمان با اشاره به اینکه پروژه های اقتصاد مقاومتی نرماشیر عمدتا در بخش کشاورزی، آب و فاضلاب و گردشگری هستند اظهار کرد: در راستای مثلث توسعه اقتصادی نیز 9 پروژه با 102 میلیارد تومان سرمایه گذاری در شهرستان نرماشیر اجرایی شده است.
وی ادامه داد: از مجموع پروژه های مثلث توسعه اقتصادی در شهرستان نرماشیر هفت پروژه با 21 میلیارد تومان سرمایه گذاری به بهره برداری رسیده و برای 406 نفر اشتغال ایجاد کرده است.
محمدی گفت: پنج پروژه قابل واگذاری در این شهرستان شناسایی شده که یک پروژه واگذار شده و دو پرژه نیز آگهی روزنامه شده و در حال واگذاری است.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار