کرمان؛

استفاده از بیت المال مصداق بارز تضییع حق الناس است

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای استان کرمان گفت: در بررسی صلاحیت‌ها حفظ حریم خصوصی افراد مدنظر بوده است.

استفاده از بیت المال مصداق بارز تضییع حق الناس است به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ احمد انارکی محمدی رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا استان در نشست مشترک هیات‌های اجرایی و نظارت انتخابات استان کرمان گفت: بسیار تاکید کرده‌ایم که از امکانات دولتی در راستای تبلیغات نامزدها استفاده نشود و روی این مسئله حساسیت زیادی داریم.

وی بیان کرد: استفاده از امکانات دولتی و بیت المال مصداق بارز تضییع حق الناس است.

وی با بیان اینکه مردم به مسئولان صلاحیت می بخشند گفت: امیدواریم همیشه بتوانیم در معرض رای مردم قرار بگیریم.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به اینکه نمایندگان مجلس منتخب مردم هستند می توانند در این عرصه برای مردم نقش آفرینی کنند و طبق قانون وظایف خود را انجام دهند.

وی با تاکید بر لزوم پایبندی همه افراد جامعه به مر قانون گفت: از آنجا که در مناطق کوچک بیشتر مردم همدیگر را می شناسند کار هیات های اجرایی در این شهرها و روستاها سخت است و از تمامی اعضای این هیات ها قدردانی می کنیم.

انارکی محمدی اظهار کرد: استمرار نظام جمهوری اسلامی ایران بعد از چهار دهه نشان دهنده این است که همه چیز در این نظام بر اساس قانون پیش رفته و امروز وظیفه ما مسئولان است که برنامه درستی برای حسن اجرای قوانین داشته باشیم.

وی گفت: امیدواریم انتخابات پیش رو مایه سرافرازی تمامی مسئولان و مردم استان کرمان شود.

وی با بیان اینکه شوراها مشاوران امین مسئولان و حلقه ارتباط مردم و دولت هستند عنوان کرد: باید افرادی را به شوراها بفرستیم که امین باشند در غیر اینصورت همه مسئولان با مشکل مواجه خواهند شد.

این نشست با حضور استاندار کرمان، رئیس کل دادگستری، روسای هیات های نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در استان، فرمانداران و عوامل برگزاری انتخابات در تالار برق منطقه ای کرمان برگزار شد.

استان کرمان 23 شهرستان دارد و 58 هیات اجرایی شهرستان و بخش در این استان برای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری تشکیل شده است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار