فرماندار ویژه لارستان از ردصلاحیت 25 نفر از نامزدهای شوراهای اسلامی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ جلیل حسنی فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه 25 کاندیدای شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان ردصلاحیت شده اند، گفت: بنا به اعلام نظر هیئت نظارت در شهرها فقط 6 نفر و در روستاها فقط 19 نفر ردصلاحیت شده اند.

حسنی افزود: در مجموع تعداد 782 نفر برای شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای لارستان نام‌نویسی کرده اند.

وی با اشاره به اینکه در حوزه شوراهای اسلامی شهرهای لارستان در این دوره 174 نفر ثبت نام کرده اند که نسبت به دوره گذشته 6 درصد رشد داشته است، افزود: در حوزه روستایی نیز 608 نفر نام نویسی کرده اند که نسبت به دوره چهارم 18 درصد افزایش داشته است.
 
حسنی بیان کرد: بنا به اعلام نظر هیئت نظارت در شهرها 6 نفر و در روستاها 19 نفر ردصلاحیت شده اند که بیشترین دلیل آن مربوط به نقص در مدرک تحصیلی است.
 
وی با اشاره به اینکه از مجموع 67 کاندیدای شورای اسلامی شهر لار، 57 نفر در کورس رقابت باقی مانده اند، اظهار داشت: در مجموع دو مرحله اعلام نظر هیئت های نظارت و اجرایی 9 نفر رد صلاحیت و یک نفر انصرافی در شهر لار داشته ایم.
 
معاون استاندار فارس به مهلت 4 روزه افراد ردصلاحیت شده برای اعتراض اشاره و تصریح کرد: هیئت اجرایی استان تا 17 اردیبهشت ماه به کاندیداها اعلام نظر قطعی خواهد کرد.
 
حسنی اضافه کرد: زمان تبلیغات کاندیداهای شورای اسلامی شهرها و روستاها از 21 تا 27 اردیبهشت ماه خواهد بود.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.