ساری،

پرداخت کمک معیشتی ۹ میلیارد ریالی به مددجویان

9 میلیارد و 741 میلیون ریال کمک معیشت به مددجویان کمیته امداد رامسر پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرایی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان رامسر با بیان اینکه ۹ میلیارد و ۷۴۱ میلیون ریال به مدد جویان کمیته امداد این شهرستان ستان کمک هزینه معیشتی پرداخت شد، گفت: علاوه بر پرداخت کمک معیشت، در بخش هایی مانند فرهنگی و آموزشی، کمک هزینه‌ تامین جهیزیه، پرداخت بیمه تامین اجتماعی، کمک هزینه درمان بیماران صعب العلاج، احداث، خرید و تعمیر مسکن مددجویان، آموزش‌های فنی و حرفه‌ ای، ارائه تسهیلات اشتغال و خودکفایی خدمات به خانواده های زیر پوشش ارائه می کند.

وی افزود: رویکرد اصلی کمیته امداد توانمند سازی و خودکفایی مددجویان تحت حمایت است و کمک معیشت به منظور رفع بخشی از مشکلات معیشتی خانواده های زیر پوشش این نهاد پرداخت می شود.

سرایی با بیان اینکه یکی از خدمات این نهاد، پرداخت کمک معیشت برای رفع بخشی از مشکلات معیشتی خانواده های تحت حمایت است، گفت: 9میلیارد و 741میلیون و 140هزار ریال پارسال کمک معیشت به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در این شهرستان پرداخت شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان رامسر با بیان اینکه رسیدگی به امور بیماران و معلولان نیازمند، خانواده های بی سرپرست در رأس برنامه های کمیته امداد قرار دارد، افزود: پس از بررسی وضعیت معیشتی مددجویان تحت حمایت ،توسط مددکاران و تشکیل پرونده، این افراد علاوه بر دریافت کمک معیشت، از دیگر خدمات حمایتی این نهاد هم بهره‌ مند می شوند.

سرایی گفت: کمیته امداد علاوه بر پرداخت کمک معیشت ، در بخش هایی مانند فرهنگی و آموزشی، کمک هزینه‌ تامین جهیزیه، پرداخت بیمه تامین اجتماعی،کمک هزینه درمان بیماران صعب العلاج، احداث، خرید و تعمیر مسکن مددجویان، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و ارائه تسهیلات اشتغال و خودکفایی خدمات به خانواده های تحت حمایت ارائه می کند.

مدیرکمیته امداد با بیان اینکه سال گذشته 74 نوعروس تحت حمایت این نهاد به خانه بخت رفتند افزود: بیش از یک میلیارد و 613 میلیون ریال کمک هزینه تأمین جهیزیه به این نوعروسان پرداخت شد .

سرایی با بیان اینکه کمیته امداد در کنار پرداخت کمک هزینه خدمات ازدواج ،دوره های آموزشی، برای مزدوجین برگزار می کند، گفت: در این دوره های آموزشی علاوه بر ارتقاء سطح علمی و آگاهی نوعروسان، آنها با روش های زندگی ساده و موفق و تربیت فرزندان صالح، آشنا می شوند.

وی افزود: در رامسر هزار و 297خانوار تحت حمایت کمیته امداد قراردارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار