شعرخوانی صابر خراسانی در مدح حضرت اباالفضل العباس (ع)+ فیلم

در این خبر فیلمی از شعرخوانی صابر خراسانی شاعر آئینی کشورمان در مدح قمر بنی هاشم (ع) ببینید.

شعرخوانی صابر خراسانی در مدح حضرت اباالفضل العباس (ع)+ فیلم
به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امروز چهارم شعبان سالروز ولادت پرچمدار بزرگ کربلا حضرت اباالفضل العباس (ع) و روز گرامیداشت مقام جانبازان در کشورمان است.

به دلیل رشادت های جانبازان در هشت سال دفاع مقدس و از جان گذشتگی برای حفاظت از کیان ایرانی اسلامی و دین مبین اسلام هر ساله سالروز ولادت حضرت قمر بنی هاشم (ع) به عنوان روز پاسداشت مقام جانبازان جشن گرفته می شود.

گفتنی است پرچمدار کربلا در سال 26 هجری قمری، در مدینه، دیده به جهان گشود و در دامان امیرالمؤمنین علی علیه السلام و مادر گرامی اش به گونه ای پرورش یافت که به مظهر غیرت، ایثار و شجاعت، بدل گشت.

عظمت مقام قمر بنی هاشم و فدارکاری ها، صبر و وفاداری آن بزرگوار به اندازه ای است که امام سجاد (ع) در خصوص ایشان می فرمایند: "خداوند، عمویم عباس را رحمت کند که با ایثار و جانبازی، در راه برادرش جانبازی کرد تا آن که دست هایش قطع شد و خداوند به جای آن، دو بال به او داد که با آن ها به همراه فرشتگان در بهشت پرواز کند؛ همان گونه که برای جعفربن ابوطالب قرار داده شد. عباس را در پیشگاه خداوند منزلتی است که در روز قیامت، همه ی شهدا به آن غبطه می خورند".

در ادامه فیلم شعرخوانی صابر خراسانی شاعر آئینی کشورمان را در مدح پرچمدار کربلا ببینید.

دانلود

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار