مشهد؛

برگزاری هفدهمین همایش اپتومتری در مشهد

هفدهمین همایش اپتومتری خراسان با حضور متخصصانی از کشورهای آلمان، استرالیا، ژاپن و ۴۰۰ نفر از متخصصان بینایی سنجی کشور در مشهد آغاز شد.

برگزاری هفدهمین همایش اپتومتری در مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ،دکتر عباس عظیمی رییس انجمن اپتومتریستی خراسان رضوی گفت: ۱۲۵ مقاله به همایش ارائه شده است که از این تعداد ۲۵ مورد در قالب سخنرانی و هشت پوستر در مدت زمان همایش ارائه می شود.
وی گفت: استفاده از اپلیکیشنهای جدید برای دیسپنسینگ، عدسیهای پروگرسیو در کودکان، اپتیک عدسیهای پروگرسیو و کیسهای چالشی در عدسیهای پروگرسیو از برخی مقالات ارائه شده به این همایش است.
دکتر عظیمی با اشاره به اینکه این همایش با هدف ارائه آخرین فناوری و دستاوردها در مورد مسائل چشم و بینایی برپا شده است، افزود: در حاشیه همایش نیز سه کارگاه با موضوع معرفی تکنولوژی دیسپارومتر، تجویز عدسیهای تدریجی، ساخت عینک طبی و آخرین تجهیزات و فناوریهای این موضوع با رویکرد معرفی تولیدکنندگان موفق داخلی در زمینه بینایی و چشم برپا می شود.
دبیر این همایش گفت: خراسان به عنوان قطب اپتومتری کشور مطرح است و مرکز تحقیقات علوم انکساری قوی دارد که در خصوص چاپ مقالات دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ارتباط با عیوب انکساری رتبه نخست را سال گذشته در دنیا بدست آورد.
دکتر عظیمی میزگرد توپوگرافی و تصویربرداری قرنیه، اخلاق حرفه ای در اپتومتری و همچنین برگزاری سه کارگاه آموزشی با حضور سخنرانانی از آلمان، استرالیا و ژاپن را از دیگر برنامه هایی ذکر کرد که در این همایش سه روزه انجام می شود.
هفدهمین کنگره اپتومتری خراسان از امروز تا 15 اردیبهشت در مشهد ادامه دارد.
انتهای پیام// م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.