شهرکرد؛

برگزیدگان اولین جشنواره سراسری نماز در فضای مجازی

برگزیدگان اولین جشنواره سراسری نماز در فضای مجازی معرفی شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری؛ ۲۵ برگزیده اولین جشنواره سراسری نماز در فضای مجازی در شهرکرد معرفی شدند.

پس از دو مرحله پالایش و داوری ۲ هزار و ۳۰۰ اثر ارسال شده به دبیرخانه این جشنواره، یک هزار و ۴۹۸ اثر به مرحله نهایی داوری رسید.

آثار رسیده به مرحله نهایی داوری شامل ۹۰۲ وبلاگ و وب سایت، ۱۲۶ اثر در شبکه‌های اجتماعی، ۱۰۹ پاورپوینت، ۵۷ استیکر، ۶۳ آلبوم تصویری، ۱۹ قالب وبلاگ، ۱۱۲ اینفوگراف، ۶۷ نرم افزار و ۴۳ کلیپ بود که نهایتاً افراد زیر به عنوان نفرات برتر معرفی شدند:

در بخش تخصصی و قسمت نرم افزارهای تلفن همراه (موبایل)، سید حمیدرضا محمودزاده حسینی از استان تهران و محمدحسن یاقوت پور از استان خوزستان نفرات دوم، محمدمهدی علیمحمدی از استان قم نفر سوم و رسول خانزاده از استان زنجان و عرفان یگانگی از استان چهارمحال و بختیاری شایسته تقدیر شدند و در قسمت کلیپ‌های کوتاه نماز، فاطمه کوچک منش از استان تهران برگزیده شد.

در قسمت اینفوگرافیک هم فاطمه علوی از استان چهارمحال و بختیاری حائز مقام سوم و سجاد اسم حسینی از استان تهران و مصطفی خواجوئی قرائی از استان کرمان شایسته تقدیر شدند.

قسمت کد نویسی قالب سایت و وبلاگ این جشنواره هم فاقد آثار برتر بود.

در بخش عمومی قسمت ایجاد وب سایت و وبلاگ نیز فرید حسینی از استان البرز و سید محمد حسین راجی از استان خراسان رضوی عنوان شایسته تقدیر را به دست آوردند.

در قسمت شبکه‌های اجتماعی نیز ابوالقاسم چوپاری از استان قم مقام دوم، زینب اسماعیل نیا زینلی از استان قم و محمدصادق زینلی از استان تهران مقام سوم را کسب کردند و سید آرمین نورتجلی از استان مازندران شایسته تقدیر شد.

همچنین در قسمت آلبوم‌های تصویری، هادی ساجدی فر از استان مرکزی مقام اول را به خود اختصاص داد و در استیکرهای نماز، سید علی حسینی از استان تهران سوم شد و نسیبه خلیلی از استان قم عنوان شایسته تقدیر را به دست آورد.

در قسمت پاورپوینت هم مهدی نیک روش از استان تهران و احسان سپیده دم از استان فارس دوم و سوم و امین قاسمی از استان هرمزگان شایسته تقدیر شد.

آیین اختتامیه این جشنواره نیمه اول تیر ماه سال جاری و با تقدیر از نفرات و آثار برتر در شهرکرد برگزار می‌شود.

گفتنی است: مهلت ثبت نام و شرکت در این جشنواره از ۱۵ دی ماه ۹۵ تا تا ۱۵ فروردین ماه امسال بود و بر اساس برنامه ریزی اولیه قرار بود اختتامیه آن ۱۲ اردیبهشت ماه جاری همزمان با روز بزرگداشت مقام معلم برگزار گردد.

اولین جشنواره سراسری نماز در فضای مجازی در ۳ بخش عمومی شامل ایجاد وب سایت و وبلاگ، شبکه‌های اجتماعی (کانال نماز)، آلبوم‌های تصویری نماز با اولویت طرح‌های گرافیکی، استیکرهای نماز و پاورپونت سازی و تخصصی شامل کدنویسی قالب سایت و وبلاگ، اینفوگرافیگ نماز، نرم افزارهای تلفن همراه (موبایلی) و کلیپ‌های کوتاه نماز (پویانمایی، موشن گرافیک، رئال) و بخش ویژه شامل معرفی سایتها، وبلاگ‌ها و ... ویژه گروه سنی ۱۳ سال به بالا برگزار شد.

نماز در قرآن و روایات، نماز و شهدا، نماز و خانواده، نماز و تربیت دینی، نماز و مدرسه، نماز و وحدت اسلامی، نماز و گفتمان انقلاب اسلامی، نماز و سبک زندگی ایرانی اسلامی و نماز و شیوه‌های کارآمد در تبلیغ و دعوت به نماز به عنوان موضوعات پیشنهادی، و نقش نماز در کاهش آسیب‌های اجتماعی به عنوان موضوع ویژه این جشنواره اعلام گردید.

انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.