مشهد؛

انهدام باند حرفه‌ای سرقت از منازل در قوچان

فرمانده انتظامی قوچان از دستگیری فرد جوانی با ۸ فقره سرقت از منازل این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، سرهنگ رضا قدمگاهی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قوچان گفت: در پی گزارش چند فقره سرقت منزل در روستای فرخان از توابع شهر قوچان موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۲ فلسطین قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری فلسطین پس از بررسی دقیق سرقت‌ها و اظهارات مالباختگان با استفاده از سرنخ‌های به جا مانده تحقیقات گسترده‌ای را در این خصوص شروع کردند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قوچان گفت: تیم رسیدگی کننده پرونده با یک سری تحقیقات میدانی نامحسوس به جوانی سابقه دار به نام ابوالفضل مظنون و پس از جمع آوری ادله کافی با هماهنگی قضائی او را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ قدمگاهی افزود: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده در مواجه با ادله و مستندات پلیس به هشت فقره سرقت منزل با همدستی یکی از دوستانش و فروش لوازم سرقتی به فردی مالخر اعتراف کرد.

وی گفت: با راهنمایی متهم همدست ۳۴ ساله اش به نام مهدی و فرد مالخر دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیر زیادی اموال مسروقه از قبیل: یک دستگاه دوچرخه، یک دستگاه آبگرمکن و مقادیر زیادی لوازم ساختمانی و لوازم مسروقه کشف شد.

فرمانده اننظامی شهرستان قوچان خاطر نشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام//ح. خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.