تلاش داعش برای قتل نامزدهای ریاست جمهوری فرانسه

گروهک تروریستی داعش از طرفداران خود خواست در روز انتخابات ریاست‌جمهوری فرانسه، نامزدهای انتخابات را به قتل برسانند و پایگاه‌های رأی‌گیری را با خاک یکسان کنند.

تلاش داعش برای قتل نامزدهای ریاست جمهوری فرانسه
به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ طبق اخبار منتشر شده در رسانه‌های غربی، گروهک تروریستی داعش از افراطی‌های موسوم به "گرگ تنها" خواسته است در روز رأی‌گیری به پایگاه‎های رأی بروند و برای قتل مارین لوپن و امانوئل مکرون، دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری این کشور اقدام کنند و پایگاه‌های رأی‌گیری را با خاک یکسان کنند. گروهک تروریستی داعش در مجله تبلیغاتی خود با نام "رومیه" این فراخوان را داده و نوشته است "وظیفه‌تان را به‌عنوان یک مسلمان فراموش نکنید. روز یکشنه تصمیم بگیرید برای کشتن کاندیداها و آتش زدن پایگاه‌های رأی‌گیری".
 
این گروهک خطاب به  طرفداران خود نوشته است "سرنوشت‌تان را فقط به خدا بسپارید نه به خدایان دروغین و دموکراسی‌های غربی". فرانسوی‌ها برای شرکت در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری فرانسه، روز یکشنبه (17 اردیبهشت) به پای صندوق‌های رأی می‌روند تا از بین مارین لوپن و امانوئل مکرون، یکی را انتخاب کنند. امانوئل مکرون با ۲۳.۹ درصد در دور نخست رتبه اول را کسب کرد و مارین لوپن با ۲۱.۴ درصد دوم شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار