گیلان؛

ضرورت تقویت اقتصاد جامعه

دستیابی به توسعه پایدار و قوت بخشیدن به اقتصاد جامعه، نقطه راهبردی و استراتژیک همه مسئولان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ رئیس کل دادگستری استان گیلان امروز در نشست کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاران گفت: قوت بخشیدن بیش از پیش اقتصاد و دستیابی به توسعه پایدار، اقتصاد پویا همراه با عدالت نقطه عطف و راهبردی همه مسئولان است.
 
احمد سیاوش پور ضمن تاکید بر حمایت بیش از پیش از سرمایه گذاران داخلی و خارجی در استان افزود: باید زمینه جذب هرچه بیشتر سرمایه گذاران داخلی و خارجی، برای گسترش ظرفیت سرمایه گذاری فراهم و موانع پیش رو رفع شود.
 
وی بر توسعه پایدار همراه با حفظ محیط زیست در استان تاکید کرد و از همه مسئولان امر خواست با مشارکت جمعی و ارائه راهکار، زمینه جذب سرمایه گذاری برای رشد چرخه اقتصاد را در استان تسریع بخشند.
 
 رئیس کل دادگستری گیلان با بیانات و تاکیدات پیاپی رهبر معظم انقلاب مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اشاره کرد و افزود: همه مسئولان امر باید بستر مناسب و شفاف را برای جذب سرمایه گذاری در استان جانمایی و فراهم کنند و با نظارت و جهت دهی هدف پیش رو و تسهیل در روند تسهیلات به سرمایه گذاران، تاکیدات و تکلیف رهبر معظم انقلاب را در جامعه عمل کنند.
 
سیاوش پور از آمادگی کامل حوزه قضاء در رفع موانع و گسترش سرمایه گذاری ظرفیت سرمایه گذاری داخلی و خارجی در استان خبر داد و تصریح کرد: موضوع اقتصاد و حمایت از سرمایه گذار باید سرلوحه فعالیت همه دستگاه ها و سازمان ها قرار گیرد.
 
در ادامه این نشست همچنین معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار گیلان گفت: باید با رفع موانع تولید و سرمایه گذاری زمینه توسعه پایدار را در جامعه فراهم کنیم.
 
محمدحسین اصغریان با اشاره به اینکه گیلان توانمندی و پتانسیل بالایی در زمینه سرمایه گذاری و تولید دارد، افزود: همه مسئولان امر باید ضمن جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی و کیفیت کالای تولیدی زمینه دستیابی به اقتصاد پویا و اشتغال را در جامعه به ویژه گیلان فراهم کنیم.
 
وی با اشاره به راه اندازی کارگروه رفع موانع تولید در استان افزود: این کارگروه با 962 مصوبه توانست بسیاری از مشکلات پیش روی سرمایه گذاران را در استان کاهش دهد.
 
همچنین در ادامه این نشست تخصصی 2 ساعته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از رشد 41 درصدی سرمایه گذاری در استان خبر داد و گفت: سال گذشته یک هزار و 20 میلیارد تومان در استان گیلان سرمایه گذاری شده است.
 
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.