عجیب ترین شکل تنبیه شوهر و معشوقه اش توسط زن اول +تصاویر

این زن که به ازدواج مجدد شوهرش با یک دختر جوان پی برده بود شوهرش را به عجیب ترین شکل ممکن تنبیه کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تصاویری که به تازگی منتشر شده است وقوع ماجرایی عجیب در شهر " پرتوریا " در آفریقای جنوبی را نشان می دهد.
 
زنی که از ازدواج  شوهرش با یک دختر جوان مطلع شده بود به عجیب ترین شکل ممکن از او انتقام گرفت. این زن  در یک حرکت غافلگیرانه وارد خودروی شوهرش شد و بلافاصله روی صندلی راننده و کنار معشوقه جدید نشست.  

عجیب ترین تنبیه شوهر و معشوقه وی  توسط زن اول + تصاویر

شوهر وی نیز در دفاع از معشوقه اش به روی کاپوت پرید و در حالی که فکر می کرد با این کار موجب توقف خودرو خواهد شد خود نیز گرفتار شد. زن اول این مرد در حالی که او روی کاپوت جلوی خودرو و معشوقه جدید در کنارش نشسته بود در حرکتی عجیب اقدام به چندین کیلومتر رانندگی و چرخاندن آنها در سطح شهر نمود. 
 
در تصاویر عجیب منتشر شده در حالی که این مرد با مرگ و زندگی در جدال است تلاش می کند که با زن خود صحبت کند. در حین پیمودن مسیر صدها راننده خودرو و موتورسیکلت در حالی که با حالت تعجب به انها نگاه می کنند دیده می شوند.

عجیب ترین تنبیه شوهر و معشوقه وی  توسط زن اول + تصاویر

یکی از کاربران فیسبوک با انتشار این تصاویر نوشت: " این زن از ازدواج شوهرش با این دختر مطلع شد و تصمیم گرفت تا آنها را غافلگیر کند.
وی به صورت مخفیانه و غافلگیرانه وارد خودرو شد. شوهر وی که قصد داشت از معشوقه جدید خود دفاع کند ناگهان روی کاپوت خودرو گیر افتاد و زن اولش نیز در حالی که وی روی کاپوت خودرو بود اقدام به رانندگی کرد. "

عجیب ترین تنبیه شوهر و معشوقه وی  توسط زن اول + تصاویر
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۷:۳۲ ۲۶ بهمن ۱۳۹۶
حق شوهره همین بود اصلا باید میکشتش