کرمان؛

رسیدگی به مشکلات 136نفر در ملاقات با استاندار

به مسائل و مشکلات 136 نفر در ملاقات استاندار کرمان از ابتدای سال جاری تاکنون رسیدگی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کرمان از برقراری ملاقات عمومی استاندار کرمان با مردم برای رفع مشکلات در روزهای دوشنبه‌ هر هفته و با حضور مدیران استان خبر داد و گفت: ضرورت و نیاز امور جاری مردم توسط همکاران پس از دسته بندی و تعیین وقت، توسط استاندار در چنین جلساتی با همراهی معاونین و مدیران کل رسیدگی و رفع خواهد شد.
محمد باژیان توجه به مشکلات مردم را امری ضروری دانست و خاطرنشان کرد: طبق تاکید موکد استاندار کرمان از صدور دستوراتی که قابلیت اجرایی ندارند، پرهیز و همچنین افراد طبق وقتهای تعیین شده قبلی به دور از هر تنش و اتلاف وقت در محل ملاقات حاضر می شوند و به امورشان رسیدگی خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه در سال جاری بیش از چهار جلسه ملاقات عمومی برگزار شده است، گفت: طی چهار جلسه ملاقات عمومی به مشکلات بیش از 136 نفر از شهروندان استان کرمان در حوزه هایی همچون تسهیلات و بخشودگی جرائم، مساعدت مالی، اشتغال، صدور مجوز، واگذاری زمین و ... رسیدگی شده است.
مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کرمان افزود: از مجموع 136 نفر از شهروندان که با استاندار کرمان ملاقات نموده اند، 104 نفر از شهروندان و 22 نفر از ایثارگران حضور داشتند.
باژیان با اشاره به سامانه 111، تصریح کرد: هم استانی های سراسر استان می توانند پس از برقراری تماس تلفنی با سامانه 111، مسائل مورد نظر خود را مطرح و سپس با دریافت کد رهگیری آن را تا مرحله نهایی دنبال می کنند.
وی یادآورشد: هدف سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت(سامد)، ثبت و نظارت بر دریافت درخواستها، شکایات، گزارشات، پیشنهادات و انتقادات هم استانی ها در سراسر استان است که همشهریان می توانند از طریق تلفن 111، موارد فوق الذکر را با ریاست جمهور، استاندار کرمان و سایر مسئولین دولتی مطرح و پیگیری نمایند.
 طی شش ماه سال 95، یازده جلسه ملاقات عمومی استاندار کرمان با 193 نفر از شهروندان و 69 نفر از ایثارگران برگزار شده و 16 جلسه ملاقات عمومی نیز توسط اداره کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کرمان با 264 نفر ملاقات صورت گرفته است.
در مجموع طی شش ماه گذشته از اول شهریورماه تا پایان سال 95، بیش از 27 ملاقات عمومی برگزار و به مشکلات و مسائل بیش از 526 نفر رسیدگی شده است به گونه ای که در ملاقات عمومی شش ماهه سال گذشته از مجموع 467 مورد از موضوعات مطروحه، 94 مورد مربوط به تسهیلات و بخشودگی سود و جرائم، 51 مورد مربوط به مساعدت مالی، 39 مورد مربوط به اشتغال، 11 مورد مربوط به صدور مجوز، 11 مورد مربوط به واگذاری زمین، 12 مورد مربوط به شهرداری، 29 مورد مربوط به طرح های سرمایه گذاری و 209 مورد مربوط به سایر موارد بوده است.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.