دستگیری مامور قلابی پلیس فتا

رئیس پلیس فتا استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری عامل جعل عنوان در فضای مجازی در شهرستان بندرعباس خبر داد.

دستگیری مامور قلابی پلیس فتابه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ دوم علی اصغر افتخاری گفت: احدی از شهروندان بندرعباس با در دست داشتن مرجوعه قضایی در این یگان حضور و بیان داشت فردی ناشناس اقدام به ارسال پیام‌های توهین آمیز برای وی نموده است؛ همچنین خود را سروان امینی از پلیس فتا معرفی نمود و از وی در خواست کرده که در پلیس فتا حضور یابد.
 
 وی در ادامه افزود: با توجه به حساسیت موضوع و جعل هویت موضوع پرونده به صورت ویژه در دستور کارآگاهان این پلیس قرار گرفت. همچنین در بررسی مستندات از گوشی شاکی مشخص گردید فرد ناشناس در یکی از پیام رسان‌های اجتماعی اقدام به تهدید نموده است.
 
سرهنگ افتخاری افزود: طی اقدامات فنی و تخصصی و انجام شگرد‌های خاص پلیسی در نهایت متهم به هویت م.ا شناسایی که با هماهنگی مقام محترم قضایی دستگیر و با ادله جرم به این پلیس دلالت گردید.
 
رئیس پلیس فتا استان هرمزگان گفت: در بازجویی صورت گرفته از متهم، معترف بزه انتسابی خود گردید و هدف از کار خود را اختلافاتی که با شاکی داشته است بیان نمود. همچنین در ادامه بیان داشت با توجه به اینکه از شاکی در این پلیس شکایت داشته از هویت مامور پلیس سوءاستفاده و برای وی ایجاد مزاحمت نموده است.
 
سرهنگ افتخاری در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت مواجه با چنین مواردی می‌توانند موارد مشکوک را با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir اطلاع رسانی نمایند.
 
منبع:پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار