شیراز؛

تولید بیش از ۲۵ میلیارد مترمکعب گاز در پالایشگاه پارسیان

افزون بر ۲۵ میلیارد مترمکعب گاز در شرکت پالایش گاز پارسیان تولید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فرشید ابدالی دهدزی مدیر عامل شرکت پالایش گاز پارسیان اظهار کرد: در یک سال گذشته ۲۵ میلیارد و سه دهم متر مکعب گاز طبیعی در این پالایشگاه تولید شده است که نسبت به تعهد تکلیفی این پالایشگاه، ۱۵ درصد نسبت به سال پیش افزایش داشته است.

 
وی ادامه داد: همچنین افزون بر ۹ میلیون بشکه میعانات گازی در این پالایشگاه تولید شده است که از طریق بندرعسلویه به کشورهای خارجی صادر می‌شود.
 
فرشید ابدالی دهدزی با اشاره به اجرای طرح‌های توسعه پالایشگاه گاز پارسیان تصریح کرد: طرح استحصال اتان با هدف جداسازی ترکیبات سنگین گاز طبیعی در این پالایشگاه به زودی راه اندازی می شود.
 
مدیرعامل شرکت پالایش گاز پارسیان اضافه کرد: اجرای این طرح علاوه بر ارزش افزوده این محصول، اشتغال جوانان شهرستان مهر و توسعه اقتصادی را به دنبال دارد.
 
وی با اشاره به اجرای تعمیرات اساسی در پالایشگاه بیان کرد: تعویض لاین‌های سیلابه گیر واحد ۴۰۰، اصلاح مسیر پایپینگ پایلوت‌های کوره و اجرای طرح‌های اصلاحی که ۲۰ درصد بیش از موارد پیش بینی شده بود در این پالایشگاه انجام شده است.
 
پالایشگاه پارسیان، ٤٦ درصد خوراک خود را از حوزه تابناک، ١١ درصد از حوزه وراوی و ٤٣ درصد نیز از حوزه هما_ شانول دریافت و پس از فرآورش به خط چهارم سراسری ارسال می کند.

انتهای پیام/ن



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۸:۴۰ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
جوانان مهری که بیکارن یکیش داداش خودم..بگین چند درصد بومی
گرفتین؟؟؟
آخرین اخبار