قزوین؛

فرصت سوزی نکنید

نامزد انتخابات ریاست جمهوری در قزوین خطاب به دانشجویان گفت : مواظب باشید فرصت‌سوزی نکنید .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ سید مصطفی میر سلیم در جمع دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین گفت : ما نباید برای چهار سال دیگر فرصت ها را از دست بدهیم.
 
فرصت سوزی نکنید 
 
وی افزود : سالانه ۱۵۰ هزار نفر به خارج از کشور مهاجرت می کنند و در چهار سال گذشته این وضعیت بدتر هم شده است.
 
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه با هرگونه نگاه ابزاری به دانشجو مخالفیم ، اضافه کرد : چهار سال فرصت استفاده از دانشجویان در اداره کشور را از دست دادیم.

وی با اشاره به ظرفیت های داخلی گفت : کشور ما با داشتن گاز و نفت حرف اول را در دنیا می زند ولی مواد اولیه بعضی مواد پایین دست پتروشیمی ها را وارد میکنیم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت : ما به ظرفیت های پتروشیمی و جوانانمان توجه نکرده ایم.
میرسلیم با بیان اینکه خام فروشی هنر نیست ، گفت : قرار ما کاهش خام فروشی نفت است و در بهترین شرایط این فروش ها، پول نفت ما در خارج بلوکه می‌شود که این خفت است.
میرسلیم همچنین به سند ۲۰۳۰ اشاره کرد و گفت : کسانی که این سند را امضاء کرده اند به دنبال خفه کردن صدای آزادی در دنیا هستند .
 
وی با اشاره به تحریم ها گفت : اگر راه مورد توجه آنها را در پیش بگیریم همه تحریم‌ها برداشته می شود اما ما معتقدیم که نباید راه آنها را رفت .
 
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری  در پاسخ به سوال یک دانشجو که چرا با کناره‌گیری به نفع آقای رئیسی کار دولت آقای روحانی را یکسره نمی کنید گفت : ما باید محاسبات دقیقی انجام بدهیم ، کنار کشیدن بهترین راه‌حل نیست.
 
 
 
وی درباره علت ورودش به انتخابات ریاست جموهوری هم گفت : من بارها گفتم که من خودم رقیب آقای روحانی به لحاظ سیاسی هستم هرچند آقای روحانی همکاری کرده ایم ای کاش قدر می‌دانستند من چون دیدم از این کارها به سرانجام نرسیده به پیشنهاد بزرگترها پا به عرصه انتخابات گذاشتیم تا فرصت ها نسوزد.
 
وی افزود : من به دنبال قدرت نیستم و نیاز به داشتن قدرت ندارم.
 
میرسلیم خطاب به آقای جهانگیری  هم گفت : اگر نامزد پوششی است که نامردی کرده تا وقت بیشتری به دولت روحانی برسد و اگر پوشش نیست مرد میدان باشد و تا انتها بماند.
میر سلیم به بحث ریزگردها هم اشاره کرد و گفت: ما در دریاچه ارومیه، خوزستان، ایلام، کرمانشاه و کردستان مشکلات عظیم ریزگرد داریم.
 
وی افزود : چهار سال را برای شناخت علل بیابان زایی از دست داده ایم و نتوانستم روش های مناسب برای چاره‌جویی پیدا کنیم.

میرسلیم درباره آزادی بیان گفت: آزادی بسیار شریف است تا آنجایی که به آزادی دیگران لطمه نزند.

وی، خطاب به دانشجویان گفت: قدر این آزادی بیان را بدانید و ضمن شنیدن صدای منتقد در مقابل یکدیگر  تحمل داشته باشید.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: متاسفانه امروز شاهد این هستیم که عده ای برای اثرگذاری منفی در انتخابات در روستاها شناسنامه می‌خرند و دهیاران و بخشداران مارا تطمیع می‌کنند، به نظر شما این خدمت به جمهوری اسلامی است.
 
میرسلیم به بحث کالای قاچاق هم اشاره کرد و گفت: دولتی ها می‌گویند ۲۵ میلیارد دلار قاچاق داشته ایم و حالا با افتخار می‌گویم که این را به ۱۲ میلیارد دلار رسانده ایم.

میر سلیم گفت : چرا به بانک‌ها نظارت نکرده اید چرا در کنار بانک‌ها شرکت‌هایی راه انداخته اید که در کنار آن ربا خوری راه  بیفتد.
 
میر سلیم گفت : شما فرصت خوبی برای اصلاح داشتید همین کار را نکردید چون خودتان بانک ها و شرکت های داشتید که از آن سود می بردید.
 
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود : اگر من رئیس جمهور  دولت دوازدهم شود ببینید بانک ها را اصلاح می کنم ، همین دولت و هم دولت قبل برای اصلاح نظام بانکی فرصت‌سوزی کردند.
 
میر سلیم تاکید کرد : اگر کسی بگوید من یک تنه می توانم جلوی این همه فساد را بگیرم این یک شعار بیش نیست.

این نامزد انتخابات درباره حقوق نجومی  هم گفت : دولت هیچ کاری برای مبارزه با حقوق های نجومی انجام نداد و حتی با همکاری مجلس تا ۲۰ میلیون تومان را قانونی کرد.
 
وی در پایان تاکید کرد : فردا شب در گفتگوی ویژه خبری حرف‌های ناگفته‌ای با مردم خواهد زد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار