فرار از مرگ معجزه آسای کودک خردسال در ایستگاه قطار + فیلم

این پسر که حدود 75 درصد از جلوی قطار رد شده بود با دیدن ناگهانی قطار دچار وحشت شده و جانش را در معرض خطر مرگ قرار می دهد.

فرار از مرگ معجزه آسای کودک خردسال در ایستگاه قطار + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی دوربین مدار بسته ای که به تازگی از ایستگاه قطار شهر هیوستون  ایالت تگزاس آمریکا تهیه شده است لحظه ای هولناک را به تصویر می کشد.  این ویدئو نشان می دهد در حالی که یک کودک خردسال در حال عبور از ریل راه آهن است بطور ناگهانی متوجه رسیدن قطار شده و در ریسکی غیرارادی با برگشتن به عقب جانش را در معرض خطر جدی قرار می دهد.

 در این ویدئو مشاهده می شود وی که حدود 75 درصد از جلوی قطار رد شده با دیدن ناگهانی قطار دچار وحشت شده  و بطور باورنکردنی  بعد از دور زدن  دوباره به عقب بر می گردد. این کودک به همراه دوست خود قصد داشتند که از قسمت ریل راه آهن عبور کنند که این حادثه رخ داد.
 در ابتدای ویدئو در حالی که دوست این پسر در حال عبور از ریل راه آهن است راننده قطار به منظور هشدار به وی اقدام به روشن کردن چراغ قطار می کند. لحظاتی بعد این پسر با احتیاطی محض وارد ریل راه آهن می شود.

مسئولان این ایستگاه با انتشار این ویدئو به والدین در خصوص مراقبت از فرزندان خود در ایستگاههای قطار هشدار دادند.
 
 
 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.