شیراز؛

نمایش «مهنا» در زندان‌های شیراز

کارگردان و نویسنده نمایش «مهنا» گفت: به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، نمایش «مهنا» در زندان‌های شیراز به روی صحنه رفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ بهرام میرزایی کارگردان و نویسنده نمایش "مهنا" با بیان اینکه به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، این نمایش در زندان‌های شیراز به روی صحنه رفت، گفت: نمایش مهنا داستان زندگی شهید دوران است و فاز دوم اثر نمایشی مهنا که به تازگی آماده نمایش است با توجه به تقارن آن با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر به مدت 10 جلسه در زندان‌های شیراز به اجرا در آمد و مورد استقبال مسئولان، کارکنان و زندانیان زندان‌های شیراز قرار گرفت.
 
میرزایی افزود: قصه این نمایش به سال 81  برمی‌گردد که پیکر شهید دوران به ایران بازگشته و امیررضا که در زمان شهادت پدر 8 ماهه بوده حالا یک جوان 20 ساله شده و سوالات زیادی در مورد شهادت پدرش ذهنش را مشغول کرده است و در تقابل با مادرش پیگیر سوالات بی‌جواب از جنگ است.
 
وی ادامه داد: بخشی از اهداف مهنا در فاز دوم واکاوی و بررسی برخی از سؤالات بی‌جواب فرزندان جوان شهدا در حوزه دفاع مقدس است.
 
وی هدف از اجرای زندگی‌نامه شهید دوران در زندان‌های شیراز را نشر فرهنگ شهادت و دفاع مقدس در بین زندانیان به عنوان قشر آسیب‌پذیر جامعه و تقویت روحیه شهادت‌طلبی و گذشت در بین آنان دانست.
 
این نمایش نخستین‌بار همزمان با سالروز شهادت این شهید بزرگوار در شیراز به روی صحنه رفت.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار