اهواز؛

مدال مسابقات آیتکس مالزی بر گردن دانشجویان دزفولی

دانشجویان دانشگاه‌های صنعتی جند‌ی‌شاپور و آزاد اسلامی دزفول موفق شدند مدال مسابقات و نمایشگاه بین‌المللی اختراعات مالزی (آیتکس ۲۰۱۷) را از آن خود نمایند.

مدال مسابقات آیتکس مالزی بر گردن دانشجویان دزفولیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ تیم 4 نفره دانشجویان دزفول شامل 3 نفر از دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور و 1 نفر از دانشگاه آزاد دزفول، در بیست‌ و هشتمین دوره مسابقات و نمایشگاه بین‌المللی اختراعات مالزی (آیتکس ۲۰۱۷) شرکت کرده و موفق به کسب مدال شدند.

این تیم 4 نفره از طرف فدراسیون بین‌المللی مخترعین - دفتر ایران - در این مسابقات شرکت کرد؛ به این ترتیب که طرح‌ها توسط این دفتر در ایران مورد پذیرش واقع شده و پس از آن مجوز شرکت در این نمایشگاه و مسابقه به دانشجویان اعطا شد.

یاسین چمایی‌نژاد (با اختراع: سیستم اتوماتیک دریافت و پرداخت عوارض جاده‌ای)، حسام‌الدین توحیدی‌اصل (با اختراع: سیستم مولد حرارتی و کاهنده مصرف سوخت خودرو) و ابوالفضل پیشداد (با اختراع: فلاسک هوشمند با قابلیت تنظیم دمای مورد نیاز) از دانشگاه صنعتی جندی شاپور هر کدام موفق به کسب یک مدال نقره در بخش‌های مختلف این مسابقات شدند و محمد احمدی‌سیاهپوش (با اختراع: توالت ترکیبی) نیز یک مدال طلا گرفت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.