اصفهان/

موفقیت دانشجویان دانشگاه در کسب مقام های برتر در المپیاد علمی علوم پزشکی کشور

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، از کسب موفقیت دانشجویان دانشگاهدر احراز مقام های برتر در پنجمین المپیاد علمی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور خبر داد.

دکتر سلامی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، گفت: کسب رتبه دومتیمی در حیطه نورآورانه (هنر در آموزش پزشکی)، رتبه چهارم تیمی در حیطه مدیریت و رتبه سوم انفرادی در حیطه استدلال بالینی از افتخارآفرینی دانشجویان دانشگاهدر این المپیاد می باشد.

وی، ضمن تبریک این موفقیت اظهار امیدواری کرد در سال های آتی شاهد موفقیت های بیشتر در دانشگاه باشیم.

بر پایه این گزارش، تیم های تبریز، کاشان و کرمان به ترتیب مقام های اول تا سوم را در حیطه هنر در آموزش پزشکی کسب کردند.در حیطه استدلال بالینی و در بخش گروهی، دانشگاه اصفهان، شیراز و تبریز به ترتیب اول تا سوم شدند.

همچنین دانشگاه کرمان، شهید بهشتی و اصفهان در حیطه تفکر علمی در علوم پایه به ترتیب رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. در حیطه مدیریت نظام سلامت نیز دانشگاه های شهید بهشتی، تبریز و تهران به ترتیب اول تا سوم شدند.

دانشگاه زنجان نیز به عنوان تیم اخلاق این المپیاد انتخاب شد و در بخش انفرادی نیز در هر حیطه به ۹ نفر از برترین ها در سه حیطه نخست جوایزی اهدا شد.

در آیین پایانی این المپیاد که در دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار گردید، پرچم این المپیاد به دانشگاه علوم پزشکی مشهد که به عنوان ششمین میزبانی المپیاد علمی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور معرفی گردید و اهدا شد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.