کشف بيش از 186 کيلوگرم انواع مواد مخدر در درگيری با قاچاقچيان مسلح

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان از کشف 186 کيلو و 700 گرم انواع مواد مخدر در درگیری با قاچاقچیان مسلح خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ سرهنگ احسانعلي آذر پودينه در بيان جزئيات اين خبر گفت : در پي اخبار و اطلاعات به دست آمده مبني بر اينکه قرار است سوداگران مرگ با استفاده از یک دستگاه خودرو تویوتا، محموله مواد مخدر را از محور "گشت" انتقال دهند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت. 

وي افزود: پس از شناسايي دقيق محل انتقال مواد و هماهنگي قضائي تيم هاي عملياتي پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان با پشتیبانی های فنی مواد مخدر استان به محل اعزام و اقدام به اجراي کمين در مسير تردد احتمالي قاچاقچيان کردند. 

این مقام انتظامی تصریح کرد: قاچاقچیان پس از روئیت پلیس اقدام به تیراندازی به سمت آنها و فرار کردند که پس از طي مسافتي تعقيب و گريز، با توجه به آتش پرحجم ماموران، سوداگران با رها کردن خودرو، با استفاده از تاريکي هوا و ناهمواري هاي زمین از صحنه متواري شدند. 

آذر پودينه گفت: ماموران در بازرسي از این خودرو مقدار 131 کيلو 400 گرم ترياک، 38 کيلو و 800 گرم حشيش و 16 کيلو و 500 گرم کراک از قاچاقچيان کشف کردند. 

فرمانده انتظامي شهرستان سراوان در پايان با اشاره به تلاش برای دستگیری این قاچاقچیان، افزود: نيروي انتظامي با اشراف اطلاعاتي و رصد مداوم باندهاي توزيع کننده مواد مخدر اجازه نخواهد داد اين افراد سودجو به اهداف پليد خود دست يابند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.