شیراز؛

حضور رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس غرورآفرین است

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) گفت: حضور مردم در صحنه‌های تجلی انقلاب ستودنی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ پاسدار سید حسین حسینی فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز در مراسم گرامی‌داشت سوم خرداد سالروز عملیات بیت‌المقدس در کنار مرقد مطهر شهدای گمنام شهرک گلستان گفت: در عملیات بیت‌المقدس که با رمز یا علی‌بن ابیطالب (ع) انجام شد 5 هزار کیلومتر مربع از  سرزمین کشورمان از دست دشمن متجاوز بیرون آمد و توپخانه دشمن از تیررس شهرهایی همچون آبادان، حمیدیه، بوستان و اهواز خارج شد.

حسینی با بیان اینکه در عملیات بیت‌المقدس 6 هزار شهید تقدیم انقلاب شد افزود: رزمندگان اسلام با مجاهدت، اخلاص، توکل برخدا، نصرت و اراده الهی توانستند بر دشمن پیروز شوند و امروز هم با اراده الهی و توکل بر خدا با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خرمشهر‌های پیش رو پیروز میدان خواهیم بود.

وی ادامه داد: پیام فتح خرمشهر را اگر امروز به کار گیریم، قله‌ها را خواهیم گذراند و پیمودن مسیر سخت با اتکا به عملیات‌هایی همچون بیت‌المقدس با نصرت الهی هموار خواهد شد.

حسینی تصریح کرد: اگر در جنگ سخت و هشت ساله با دشمن، ملت سرافراز ایران توانست با توکل و اراده الهی دشمن را زمین‌گیر کند، امروز هم باید با همان روحیه انقلابی در مقابل جنگ نرمی که دشمن شبانه‌روز مشغول برنامه‌ریزی در آن است، ایستادگی و مقابله کرد.

در این مراسم از 4 خانواده شهید عملیات بیت‌المقدس شهیدان سیدرضا موسوی، بهروز ولا، محمدمهدی پروانه شیرازی و سیدحسن زهرایی تجلیل شد.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار