شجاعى :ناصر خان مرد بزرگى بود

همسر مرحوم پورحيدرى گفت :در هر صورت ناصر خان مرد بزرگى بود و اسطوره ورزش فوتبال كشورمان محسوب مى شد

شجاعى :ناصر خان مرد بزرگى بودفريده شجاعى در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره مراسم مرحوم ناصر حجازى گفت :ناصر خان مرد بزرگى بود و اسطوره ورزش فوتبال كشورمان محسوب مى شد.

وى ادامه داد:مرحوم حجازى مرد دوست داشتنى بود و ما به خاطر دوستى كه او با منصور داشت خاطره هاى خوبى از وی داريم .فقدان حجازی غم بزرگى در جامعه ورزش است و ما در كنار خانواده داغدار اين عزيز بوديم و همان طور كه نظاره گر هستيم در ششمين سالگردش هم هواداران زيادى به يادش هستند و ياد و خاطره آن مرحوم را گرامى مى دارند.

شجاعى افزود :برگزارى چنين مراسمى موجب تسلى خاطر خانواده اش مى شود و اميدرارم خداوند روحشان را شاد كند.

وى درباره پاسخ به اين سوال كه منصوريان در اين مراسم حضور ندارد گفت: من نمى توانم ادر این مورد صحبتی کنم. به طور حتم منصوریان گرفتار بوده است. به هر حال خوب است استقلالى ها يك مقدار حواسشان به این مراسم ها باشد.

شجاعى دوباره اينكه آيا مطالبات مرحوم پورحيدرى را از باشگاه دريافت كرده است يا خير افزود: در حال حاضر كه خبرى نيست و يك ريال هم پرداخت نشده است.

همسر مرحوم پورحيدرى درباره اينكه آيا استقلال مى تواند صعود كند يا خير بيان كرد :اميدوارم استقلال صعود كند و آب پوشان توانايى اين كار را دارند و جدا از اينكه استقلالى ام اما به خاطر شادى روح منصور دوست دارم صعود كند چرا كه يكى از آروزهاى منصور بود و اميدوارم در آن دنيا روحش با صعود استقلال در آرامش باشد.

وى درباره اينكه وزارت ورزش و جوانان و فدراسيون در اين مراسم حاضر نشده اند گفت :به نظر من فدراسيون وظيفه اى نداشته اما استقلالى ها بايد مى آمدند كه من رحمتى و چند بازيكن ديگر را نيز ديدم كه به مراسم آمده بودند.

وى درپايان درباره صعود تيم ملى به جام جهانى گفت :به اين مساله خوشبين هستم و اين باعث خوشحالى است تيم ملى مستقيم به جام جهانى مى رود و مردم نيز خوشحال خواهند شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار