کرمانشاه؛

مامورقلابی در تصادف به دام افتاد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: فردی که با معرفی خود به عنوان پلیس از شهروندان اخاذی می کرد به واسطه برخورد خودروی وی با درخت به دام افتاد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛سرهنگ "رضا شیرزادی" توضیح داد:  روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد برخورد خودرو سمند مشکی رنگ با درخت در خیابان سید جمال الدین ماموران کلانتری ۱۵ برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران در صحنه حادثه راننده یک خودرو پراید به ماموران مراجعه و مدعی شد که راننده سمند به همراه فردی دیگر با در دست داشتن یک دستگاه بیسیم جلوی خودروی وی را مسدود و به بهانه بازرسی خودرو دو دستگاه تلفن همراه و کارت ماشین را به سرقت برده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه عنوان کرد: پس از بازرسی ماموران از خودروی مذکور تلفن های مسروقه و کارت ماشین شاکی کشف شد و متهم نیز به جرم ارتکابی اعتراف کرد.

سرهنگ شیرزادی با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی، ادامه داد: بنا به اظهارات متهم همدست وی به همراه بیسیمی که به وسیله آن اقدام به اخاذی می کردند، متواری شده است که دستگیری وی در دستور کار قرار دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه افزود: شهروندان در مواجه با ماموران از آنان کارت شناسایی درخواست نمایند خصوصا مامورانی که فاقد خودرو و لباس مصوب سازمانی می باشند.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار