اهواز؛

ممنوع شدن دریافت وجه هنگام ثبت‌نام در مدارس

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان دریافت هرگونه وجه هنگام ثبت نام در مدارس بجز هزینه کتاب و بیمه را ممنوع اعلام کرد.

ممنوع شدن دریافت وجه هنگام ثبت‌نام در مدارسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ محمد تقی‌زاده، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در این خصوص گفت: اولیا در هنگام ثبت‌نام فرزندانشان نباید هیچ‌گونه نگرانی در خصوص شهریه داشته باشند و مداس حق دریافت هیچ وجهی به‌جز هزینه کتاب و بیمه را از دانش‌آموزان در زمان ثبت‌نام ندارند.

وی با تاکید بر اینکه تحصیل فرزندان فرهنگیان در تمامی مدارسی که آموزش و پرورش متولی آن می‌باشد کاملا رایگان است، خاطرنشان کرد: هر دستگاه و ارگانی موظف است که بهترین خدمات را به کارکنان خود ارائه دهد و آموزش و پرورش خوزستان نیز در این راستا شهریه و هزینه کلاس‌های فوق‌برنامه را در مدارسی نظیر نمونه‌دولتی، شاهد از فرزندان فرهنگیان دریافت نمی‌کند.

تقی‌زاده همچنین با اشاره به شروع ثبت‌نام و نقل و انتقال فرهنگیان اذعان داشت: تمامی بخش‌ها در  آموزش و پرورش باید به عملکرد مطلوب در این حوزه‌ها کمک کنند و نقش ارزیابی عملکرد نیز در این خصوص از اهمیت زیادی برخوردار است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اظهار اینکه پروژه مهر نیز یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که باید تا قبل از بازگشایی مدارس به آن پرداخته شود، افزود: در پروژه مهر باید با تدوین دستورالعمل‌های اختصاصی  برنامه‌ریزی‌های منسجمی برای آغاز به کار مدارس صورت گیرد.

وی همچنین سامان‌دهی نیروی انسانی را لازم و ضروری برشمرد و بر استفاده بهینه از نیروها در آموزش و پرورش تاکید کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.