تولد یک گوساله با چهره‌ای شبیه به انسان+فیلم

هندو‌ها معتقدند که این یک موجود مقدس بوده و به فکر ساختن یک معبد برای هستند،اما این گوساله عجیب تنها به خاطر نقص ژنتیکی به این شکل متولد شده است.

تولد یک گوساله با چهره‌ای شبیه به انسانبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تولد یک گوساله با چهره ای شبیه انسان توجه اهالی مظفرنگر در اوتار پرادش هند را به خود جلب کرد،آنها این موجود را مقدس می شمارند و اکنون که یک روز پس از تولدش جانش را از دست داده،تصمیم دارند پس از سوزاندن آن برایش یک معبد درست کنند، البته در حال حاضر لاشه این گوساله در یک محفظه شیشه ای نگه داشته شده است و مردم آن را به تاج ها گل مزین کرده اند تا احترام خود را نسبت به این موجود عجیب که در نگاه آنان مقدس بوده نشان دهند.

یک دامپزشک سرشناس در هند تمامی این نظرات را خرافاتی بیش نمی داند و بر این باور است که تنها دلیل تولد موجودی با این ظاهر عدم رشد کامل ژنتیکی آن بوده که به خاطر شباهت صورت ان با ویشنو که یکی از نمادهای مقدس بین مردم هندو به شمار می رود این قدر مورد توجه قرار گرفته است.

گفتنی است تا سوزاندن جسد گوساله انسان نما و ساخت یک معبد برای آن سه روز بیشتر باقی نمانده است و تا آن بنا به گفته های مدیر مرکز محافظت از حیوانات مردم میتوانند برای دیدن آن قبل از سوزانده شدن بروند.

تولد یک گوساله با چهره‌ای شبیه به انسان

دانلود فیلم
انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار