جعفریان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

بدهی ۷۶۰ میلیاردی سازمان‌های بیمه گر به علوم پزشکی تهران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران از میزان بدهی سازمان‌های بیمه گر و تعویق چند ماهه در پرداخت کارانه‌ها در این دانشگاه خبر داد.

علی جعفریان رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به طلب میلیاردی این دانشگاه از سازمان‌های بیمه‌گر گفت: مطالبات ما از سازمان تامین اجتماعی تا شهریور ۹۵ به تازگی پرداخت شده است.

وی ادامه داد: سازمان بیمه سلامت بدهی خود را تا مرداد و شهریور سال ۹۵ پرداخت کرده البته هنوز به طور کامل این ۲ ماه پرداخت نشده و دریافتی از این سازمان بیمه گر در سال جدید نداشتیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران عنوان کرد: مطالبات ما از مجموع سازمان‌های بیمه گر حداقل ۷۶۰ میلیارد است و نزدیک به همین میزان به پیمانکار‌ها و شرکت‌های دارویی و تجهیزات پزشکی بدهکاریم.

وی با اشاره به پرداختی کارانه پرسنل و پزشکان علوم پزشکی تهران اظهار کرد: ما در پرداخت کارانه هفت ماه تاخیر داریم و کارانه پرسنل را تا آبان و کارانه پزشکان را تا مهر ماه پرداخت کردیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه خدماتی که به مردم در بیمارستان‌ها ارائه می‌کنیم هزینه بر است، یادآور شد: هیچ خدمتی رایگان نیست و ما برای ارائه این خدمات به مردم با پیمانکاران، شرکت‌های دارویی و تجهیزات پزشکی قراردادهایی را بسته ایم به همین دلیل پرداخت مطالبات در خدمت رسانی به مردم نقش مهمی و بسزایی دارد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
760 هزار میلیارد تومان؟
آخرین اخبار