روشن:هواداران حق دارند صدایشان در بیاید/کاش استقلال 5 یا 7 گل می خورد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت:به نظر من با این آبرو ریزی ،قشنگ تر این بود که منصوریان و افتخاری استعفا می دادند.

حسن روشن در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره برکناری منصوریان و افتخاری و تجمع هواداران استقلال مقابل درب وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: در هر صورت بهتر بود همان نتیجه 6 تایی دوباره برای هواداران تداعی نمی شد و حداقل استقلال با 5 یا 7 گل کار را به پایان می رساند. در این میان هم برخی افراد مقصر هستند که البته تا به این لحظه هنوز مشخص نشده مقصر اصلی چه شخصی بوده است.

وی ادامه داد: به نظر من افتخاری و منصوریان باید پس از باخت در همان امارات استعفا می کردند و در آن صورت مردم و هواداران بهتر می توانستند تصمیم بگیرند.به این ترتیب منصوریان و افتخاری باید به احترام مردم می گذاشتند و با استعفا کار را تمام می کردند .

روشن همچنین افزود:با این آبرو ریزی ،قشنگی اش به این بود که منصوریان استعفا می داد و بعد در نهایت خود مردم او را دوباره انتخاب می کردند و در این میان هم مشخص می شد مقصر چه شخصی است.در هر صورت هواداران هم حق دارند که ناراحت باشند .

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره گزینه هایی همچون زرینچه ،فتح اله زاده و قریب گفت:به نظر من زرینچه پسر بسیار خوب و مورد تایید همه است و همین طور دیگر گزینه ها .اما هر فردی از پیشکسوتان که در راس قرار بگیرد باید تاوان دهد چرا که بودجه مخصوص و ثابتی ندارد .

وی ادامه داد:در ابتدا باید هیئت مدیره استقلال مشخص شود نه اینکه مدیر عامل جدید انتخاب گردد برای همین است که ما همیشه تمامی کارهایمان بر عکس است . با این وجود پس از انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره با گزینه هایی که اعضا ،مردم و وزارت ورزش و جوانان در نظر دارند می شود مدیر عامل جدید را معرفی کرد .از طرفی مردم حق دارند صدایشان در بیاید.

روشن در پایان تاکید کرد:بهتر است پس از انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره گزینه های متعددی را مد نظر و در نهایت مدیر عامل را انتخاب کنند و همچنین با تشکیل کمیته فنی فکری هم به حال انتخاب سرمربی جدید تیم کنند .

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۸:۴۹ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
پیشنهاد میکنم علی دایی را بیارند تا استقلال رو جمع کنه
آخرین اخبار