همراه با شهدا؛

شهادت آن چنان شیرین است که هر کسی نمی‌تواند این شیرینی را بچشد

این مکتب اسلام است که انسان را می‌سازد و پرورش می‌دهد و به او راه را نشان می‌دهد.

شهادت آن چنان شیرین است که هر کسی نمی تواند این شیرینی را بچشدبه گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اصغر اقدسی یزدلی در سال 1342 در یزدل متولد شد. وی از همان دوران کودکی و دانش‌آموزی، پدر را در امر کشاورزی کمک می‌کرد. او کودک و نوجوانی فعال و زرنگ بود به طوری که از همان کودکی چنان اسب سواری می‌کرد که باعث تعجب همگان می‌شد. اصغر در انجمن اسلامی و بسیج روستا جوانی بسیار فعّال و پرتلاش بود.

او با شروع جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، عازم میادین جنگ شد تا کشورش را از اشغال دشمن متجاوز بعثی صدام آزاد نماید.

اصغر در چند عملیات علیه متجاوزین شرکت نمود تا این که در تاریخ 1362/05/02 در عملیات والفجر 2 در منطقه غرب پیرانشهر (ارتفاعات حاج عمران) به شهادت رسید. 

وصيت‌نامه شهيد اصغر اقدسی یزدلی

شهادت آن چنان شیرین است که هر کسی نمی‌تواند این شیرینی را بچشد، مگر اینکه در خطّ امام باشد. اگر بخواهیم به الله برسیم، باید پیرو ولایت فقیه باشیم.

جوانان مبادا در غفلت بمیرید که حسین (ع) در حال جهاد و عبادت خدا شهید شد. مبادا شما در رختخواب ذلّت بمیرید که ابوالفضل (ع) و قاسم (ع) در میدان نبرد به شهادت رسیدند.

برادران انجمن اسلامی روستا، وظیفه شما بالا بردن سطح فرهنگ جامعه و زنده نگه داشتن قوانین اسلام و عمل به آن و شناساندن این انقلاب به مردم جامعه است.

پدر و مادر گرامی‌ام از شما می‌خواهم مرا ببخشید که شما حق زیادی به گردن من دارید.

در جامعه همیشه به یاد شهیدان بودم و به خود می‌گفتم چرا من به جبهه نروم تا از مملکتم دفاع کنم؟ مگر عزیزتر از این جوانان هستم که جانشان را فدای اسلام و مملکت کرده‌اند؟

این مکتب اسلام است که انسان را می‌سازد و پرورش می‌دهد و به او راه را نشان می‌دهد.

روحش شاد ویادش گرامی



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار