سردار سنایی‌راد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ارتباط‌گیری با گروهک‌های تروریستی از ماه‌ها قبل در سرویس‌های بیگانه رصد می‌شد

معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: از ماه‌ها قبل ارتباط‌گیری با گروهک تروریستی از سوی سرویس‌های بیگانه در منطقه رصد می‌شد که دنبال فعال سازی یک اقدام نظامی بودند.

ارتباط‌گیری با گروهک‌های تروریستی از ماه‌ها قبل در سرویس‌های بیگانه رصد می‌شدسردار رسول سنایی‌راد معاون سیاسی سپاه پاسداران در گفتگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه هیچ تردیدی در وابستگی گروهک‌های تروریستی به آل‌سعود و آمریکا وجود ندارد، اظهارداشت: از ماه‌ها قبل ارتباط‌گیری با گروهک تروریستی با ماهیت ایرانی و غیر ایرانی از سوی سرویس‌های بیگانه در منطقه رصد می‌شد که دنبال فعال سازی به اقدام نظامی بودند.

وی با اشاره به نشست اخیر سعودی ها با ترامپ گفت: در دیدار ترامپ و نشستی که در ریاض با پادشاه عربستان داشت مسئولین سعودی به کشاندن ناامنی به داخل خاک ایران اشاره داشتند.

سردار سنایی راد تصریح کرد: مجموعه این علائم نشان می داد که انها به دنبال کشاندن بی ثباتی به داخل جمهوری اسلامی ایران هستند که قبل از این اقدام تروریست‌ها، با اشراف اطلاعاتی مجموعه نیروهای انقلابی و هوشیاری نیروهای مرزبانی کشورمان، برخوردهایی با برخی تیم های اعزامی شان صورت گرفت و اقداماتشان خنثی شد.

معاون سیاسی فرمانده سپاه  با توجه به نوع  اقدام تروریستی مجلس عنوان داشت: احتمال داده می شود این تروریست ها ترکیبی از نیروهای تکفیری و منافقین هستند اما خوشبختانه با امادگی که نیروهای انقلابی داشتند انها نتوانستند به اهداف پلیدشان برسند و در همان موج اول برخی از انها به درک واصل شده و برخی دستگیر و به محاصره در امدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبری
۱۷:۲۸ ۲۱ خرداد ۱۳۹۶
به امید نابودی کامل دشمن انشالله
Iran (Islamic Republic of)
دانشجو
۱۸:۵۸ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
سلام الحمدالله انشاالله دیگه پاشون باز نشه یه ایران
آخرین اخبار