رئیس هیأت کشتی بروجرد:

افتتاح خانه کشتی "پیمان یاراحمدی" در بروجرد

رئیس هیأت کشتی بروجرد از افتتاح خانه کشتی "پیمان یاراحمدی" در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ یاری، رئیس هیأت کشتی بروجرد، گفت: خانه کشتی شهرستان بروجرد دو طبقه دارد و در مجتمع ورزشی امام علی (ع) واقع شده و تاکنون طبقه همکف متعلق به فوتسال و طبقه دوم در اختیار جودو بوده است.

وی افزود: در روزهای گذشته قرار بود مراسم افتتاحیه را با حضور مسئولان استانی برگزار کنیم، اما بنا به دلایلی و نیامدن مسئولان این مراسم لغو شد.

 یاری گفت: طبقه همکف پنج تخته تشک و طبقه بالا دو تشک دارد و یک باشگاه کامل بدنسازی با انواع تجهیزات نیز در این خانه وجود دارد. سونا و بقیه امکانات را نیز در آینده فراهم می‌کنیم.

رئیس هیأت کشتی بروجرد گفت: اسم این خانه کشتی را "پیمان یاراحمدی" گذاشته‌ایم که از آزادکاران بروجردی بوده و بدون شک در حال حاضر یکی از بهترین‌های این رشته در کشورمان است.

وی گفت: برای این خانه کشتی تاکنون ۱۲۰ میلیون تومان هزینه شده که حدود ۴۰ میلیون از جیب خودمان هزینه کرده‌ایم و مابقی آن را چک داده‌ایم البته مسئولان قول‌هایی برای کمک به ما داده‌اند که امیدوارم به آن‌ها عمل کنند.

یاری با بیان اینکه با وجود خانه کشتی مشکلی برای تمرین نداریم، گفت: با وجود این مکان راحت‌تر می‌توانیم برنامه‌هایمان را اجرا کنیم و از همین حالا استارت مدرسه کشتی را زده‌ایم.

وی درباره کشتی بانوان گفت: به علت اینکه مربی نداشتیم، کشتی بانوان فعال نبود که با اعزام بانوان به کلاس‌های مربیگری، بعد از ماه مبارک رمضان، کشتی بانوان را هم فعال خواهیم کرد.


انتهای پیام / د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۰۳ بهمن ۱۳۹۹
بانوان هم دارع؟
آخرین اخبار