عامل قتل های روستای حسین آباد در دو قدمی قصاص

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان جیرفت از صدور کیفرخواست عامل قتل های روستای حسین آباد دهدار از توابع شهرستان جیرفت خبر داد.

کیفرخواست عامل قتل های روستای حسین آباد دهدار جیرفت صادر شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان مجید رستمی گفت:(ه. الف) متهم به اخلال در نظم عمومی از طریق تیراندازی،حمل ونگهداری سلاح غیرمجاز جنگی از نوع کلاشینکف،قدرت نمایی با سلاح جنگی وارتکاب سه فقره قتل عمدی می باشد

دادستان جیرفت علت وانگیزه اصلی این جنایت را انتقام جویی شخصی اعلام کرد و افزود: طبق نظریه کمیسیون پزشکی قانونی، در خصوص وضعیت روحی وروانی متهم در حین ارتکاب جرم فاقد اختلال روانی تشخیص داده شده است.

وی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت:در ساعت 3بامداد 8فروردین سال جاری طی گزارش پاسگاه انتظامی خاتون آبادمبنی بر وقوع سه فقره قتل در روستای حسین آباد دهدار ،بلافاصله بازپرس شعبه دوم دادسرای جیرفت به همراه کارگاهان پلیس آگاهی در محل حادثه حاضر می شوند.
 

رستمی ادامه داد:پس از بازدید میدانی قاضی پرونده از صحنه وقوع جرم،مشخص گردید جوانی 27ساله به نام (ه .الف)عامل تیراندازی و قتل های اخیر می باشد و پس از ارتکاب جنایت متواری شده است.

وی عنوان کرد:بلافاصله پس از وقوع این حادثه تلاش های ماموران انتظامی وامنیتی برای دستگیری قاتل آغاز و پس از 23روز متهم در محل مخفیگاهش در استان یزد دستگیر و در اولین بازجویی به ارتکاب بزه اقرار نموده است.

 صبح امروز پرونده جهت صدور حکم به دادگاه ارسال گردیده است.
انتهای پیام/ح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار