لرستان؛

رونمایی از طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی نیروی انتظامی لرستان

طرح‌های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی سال ۹۵ نیروی انتظامی استان لرستان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مراسم رونمایی از فعالیت‌های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی سال ۹۵ دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان لرستان اعم از تألیفات، ترجمه متون خارجی، طرح‌های تحقیقاتی، پایان‌نامه‌ های دانشجویی پیرامون آسیب‌ها و معضلات اجتماعی در حوزه‌های عمومی، نظم و امنیت لرستان ظهر امروز در سالن بصرت ستاد فرماندهی استان لرستان برگزار شد.

سردار قنبری فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: امروز نیروی انتظامی برای مبارزه و برخورد با آسیب‌های اجتماعی و جرائم نگاه علمی و عالمانه به موضوع دارد تا بتواند ریشه‌های جرائم را به‌درستی تشخیص دهد و با نگاه علمی در جهت مبارزه اصولی در چارچوب وظایف و اختیاراتی که دارد بپردازد.

وی افزود: در این زمینه در استان جلسات پژوهشی فعال شد و بیشتر توجه به کیفیت کار بود و چندین همایش نیز در این راستا برگزار شد.

فرمانده انتظامی استان لرستان افزود: بیشتر نگاه ما بومی است که در این راستا ۱۰ جلد تألیف و ترجمه که متناسب با شرایط استان است و استفاده کشوری نیز دارد تهیه‌شده تا بتوانیم آسیب‌ها و مشکلات استان را از دید علمی مورد بررسی قرار دهیم.

وی در ادامه گفت: ۴۵ جلد طرح تحقیقاتی و پایان‌ نامه‌های دانشجویی مورد حمایت قرار داده‌ایم که با بهره‌برداری از آن‌ها به‌ صورت علمی در جهت مبارزه با جرائم استفاده خواهیم کرد و در آینده شاهد ارتقا احساس امنیت در بین مردم خواهیم بود و در روند کنترل جرائم نیز همکاران ما موفق خواهند بود.


انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار