کرمان؛

کمیته امداد در ایجاد اشتغال از همه دستگاه ها سبقت گرفته است

کار کمیته امداد مدد به حیات است و این نهاد با تلاش هایی که انجام داده توانسته در ایجاد اشتغال و توانمندسازی از همه ادارات، نهادها و سازمان ها سبقت بگیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،حجت الاسلام علی مهدی زاده، امام جمعه شهرستان بافت در بازدیداز بازارچه و نمایشگاه دستاوردهای مجریان طرح های خوداشتغالی کمیته امداد استان کرمان با اشاره به اینکه این نمایشگاه نمونه ی بارزی از اقتصاد مقاومتی است، گفت: غرفه های اشتغال این نمایشگاه که با سرمایه های درون منطقه ای راه اندازی شده ، باعث اشتغال جوانان زیادی شده است.
وی به اقدامات انجام شده از سوی کمیته امداد در حوزه اشتغال و خودکفایی کمیته امداد اشاره و خاطرنشان کرد:با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با نام سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغالخوشبختانه کمیته امداد در این زمینه موفق عمل کرده است.
امام جمعه بافت با اشاره به اینکه شاهد برکات زیادی از سوی کمیته امداد درسطح استان و کشور بوده ایم، افزود: کمیته امداد با تجربیات خود توانسته ضمن تداوم کمک های حمایتی خود، در جهت اشتغال زایی و توانمندسازی خانواده های محروم و نیازمند نیز گام های اساسی بردارد.
حجت الاسلام مهدی زاده از آمادگی دفتر امام جمعه این شهرستان برای همکاری با کمیته امداد در تمامی زمینه ها خبر داد و گفت: خوشبختانه اقدامات خوبی در همه حوزه ها به ویژه در حوزه اشتغال توسط کمیته امداد در شهرستان بافت انجام شده است.
گفتنی است: بازارچه و نمایشگاه دستاوردهای مجریان طرح های خود اشتغالی کمیته امداد استان کرمان تا ۲۶ خردادجاری و با ۸۰ غرفه از تولیدات و صنایع دستی مددجویان کمیته امداد در محل یخدان مویدی کرمان دایر است.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار