کرمانشاه؛

کشف زمین‌خواری 300 میلیون ریالی

فرمانده انتظامی هرسین از دستگیر یک متهم در زمینه تصرف بیش از 680 متر مربع از اراضی ملی به ارزش بیش از 300 میلیون ریالی در هرسین خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛همت‌علی شکری فرمانده انتظامی هرسین از کشف زمین‌خواری 300 میلیون ریالی طی هفته‌جاری در شهرستان هرسین خبر داد.

وی بیان کرد: متهمی که در بخش مرکزی شهرستان هرسین بیش از 680 متر مربع از اراضی ملی را به ارزش بیش از 300 میلیون ریال به صورت غیر قانونی تصرف کرده بود با اطلاع‌رسانی مردم توسط پلیس انتظامی دستگیر شد.

این مسؤول با تاکید بر مبارزه پلیس انتظامی با جرایم زمین‌خواری در استان و دستگیری اشخاص مرتبط با چنین پرونده‌هایی که نظم جامعه را برهم می‌زنند و به اراضی ملی دست‌یازی می‌کنند، خاطرنشان کرد:‌ مردم هرگونه تخلفات و جرایم را در صورت مشاهده می‌توانند به پلیس انتظامی اطلاع‌رسانی کنند.

وی با اشاره به ارجاع پرونده مذکور با موضوع تصرف غیرقانونی اراضی ملی از اداره‌کل منابع طبیعی شهرستان هرسین به پلیس آگاهی، گفت: متهم در بازجویی‌های پلیس به جرم تصرف غیر قانونی از اراضی ملی اعتراف کرده و اکنون با حکم قانونی مراجع قضایی و براساس مستندات مجازات می‌شود.

فرمانده انتظامی هرسین از عموم شهروندان خواست که هرگونه اطلاع از دست‌اندازی و تصرف اراضی ملی توسط افراد سودجو را برای اقدام قانونی و دستگیری آنان به فوریت‌های پلیسی 110 اطاع بدهند.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار