ساری؛

همکاری افتخاری آمران معروف با پلیس

آمران معروف با پلیس در شهرستان بابلسر همکاری افتخاری می کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساریسیدعلی اسد فرماندار بابلسر به ضرورت فراگیری مهارت های ارتباط موثر در بین آمران به معروف و ناهیان از منکر اشاره کرد و گفت: اگر همه افراد جامعه قوانین و مقررات را رعایت کنند، بسیاری از مشکلات اجتماعی حل می شود و بی توجهی به این امر مهم، در نقطه مقابل امر به معروف و نهی از منکر قرار دارد.

وی به اطلاع رسانی و برجسته سازی هشدارهای عفاف و حجاب و روزه خواری تاکید کرد و افزود: آمران معروف به صورت افتخاری در سطح شهرستان با پلیس همکاری خواهند داشت.

وی کنترل و نظارت بر بازار، رعایت شئونات و حجاب اسلامی فروشنده ها و مراجعه کنندگان را از موضوعات مطروحه در جلسه برشمرد و گفت : بر روی برخی از پوشاک نوشته هایی وجود دارد که در شأن مردم مذهبی شهرستان بابلسر نیست.

فرماندار بابلسر با تاکید به استفاده از ظرفیت ائمه جمعه ،جماعات و همه دلسوزان نظام در موضوع امر به معروف و نهی از منکر افزود: باید راهکاری اندیشیده شود تا از مسائلی که موجب احساس نارضایتی در مردم شهرستان می شود ، جلوگیری شود.

اسد از همایش اصناف ، مراکز اقامتی و افرادی که در ساحل به مسافران خدمات ارائه می دهند در هفته آینده خبر داد و گفت: در این همایش قوانین ، مقرارت و رعایت مسائل اخلاقی و تکریم ارباب رجوع مورد تاکید قرار می گیرد و پیام این همایش رعایت شئونات اسلامی ، عفاف و حجاب در سطح شهرستان و توجه دادن اصناف به این مسئله مهم است.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار