نخستین مرکز مانیتورینگ و رصد سلامت بیمارستان‌ های شمال غرب کشور در دانشگاه علوم پزشکی تبریز با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛این مرکز با اعتباری افزون  بر 3 میلیارد ریال ایجاد شده و به صورت 24 ساعته با افتتاح مرکز رصد سلامت شمال غرب کشور در تبریز با حضور وزیر بهداشتحضور پزشک و ماما و با استفاده از 20 دوربین ،  پایش تعداد تخت های خالی، تعداد تخت های بستری بیمارستان های استان را انجام خواهد داد.
 
همچنین  اطلاعات دانشگاههای علوم پزشکی شمال غرب کشور شامل دانشگاههای علوم پزشکی ارومیه، اردبیل، مراغه و سراب پوشش داده خواهد شد که این روش در بهبود ارائه خدمات بهداشتی و درمانی استان مؤثر خواهد بود.
 
 کلینیک سطح ۳ ارجاع دندانپزشکی نیز که به صورت 24 ساعته فعالیت خواهد کرد در  220 متر مربع با هزینه ای افزون بر 11 میلیارد و 350  ریال در  12 واحد  افتتاح شد.
 
استاندار آذربایجان شرقی نیز در مراسم افتتاح این طرح ها گفت : هم اکنون409  هزار متر مربع فضا برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در استان در  حال  افتتاح است که همگی طبق استانداردهای جهانی هستند.  
 
اسماعیل جبارزاده افزود: اگر توسعه  فیزیکی مراکز بهداشتی  نبود، امروزه شاهد خدمات درمانی در حد مطلوب نبودیم.
 
وی افزود: بیمارستان اهر، هریس و سراب از جمله  این طرح ها هستند که سبب شده است تا ارائه  خدمات پزشکی و درمانی  در این مناطق در حد مطلوب باشد.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.