اعلام برنامه‌های دهه سوم ماه مبارک رمضان در حرم مطهر رضوی

معاون تبلیغات آستان قدس رضوی از تشریح ویژه برنامه‌های دهه سوم ماه مبارک رمضان در حرم منور رضوی خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت‌الاسلام سید جلال حسینی با اشاره به اینکه در دهه سوم ماه مبارک رمضان سلسله جلسات تفسیر قرآن کریم در حرم مطهر رضوی ادامه خواهد داشت، اظهار داشت: ویژه برنامه تفسیر حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی؛ تولیت آستان قدس رضوی هر روز بعد از نماز ظهر و عصر در ایوان مقصوره مسجد گوهرشاد و برنامه تفسیر حجت الاسلام محسن قرائتی نیز هر شب ساعت 22:15 در صحن جامع رضوی برگزار خواهد شد.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه از سوی این معاونت برای دهه سوم نیز برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شده است، ابراز کرد: در دهه سوم حجج الاسلام و المسلمین مهدی ماندگاری، حسین حلوائیان، سیدمهدی میرباقری و محمدباقرحیدری کاشانی در رواق امام  خمینی(ره) و صحن جامع رضوی سخنرانی خواهند داشت.

حسینی ادامه داد: در دیگر صحن‌ها و رواق‌های حرم مطهر رضوی نیز ویژه برنامه سخنرانی در قالب پرسمان دینی و حلقات معرفت برگزار خواهد شد. هر روز بعد از هر وعده نماز، زیارت امین الله قرائت و صوت آن نیز به صورتی سراسری در صحن و رواق‌ها پخش می‌‌شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی با اشاره به قرائت دعای افتتاح در حرم مطهر رضوی ابراز کرد: هر شب 20 دقیقه بعد از نماز مغرب و عشاء در صحن جامع رضوی توسط امیر عارف، دعای افتتاح قرائت می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه مهمانان سفره‌های اکرام رضوی از قبل از اذان مغرب وارد حرم مطهر رضوی می‌شوند برای این مهمانان عزیز، برنامه سخنرانی و مداحی در صحن هدایت تدارک دیده شده که توسط حجج السلام صادق گلزاده و مهدی بیاتی برگزار می‌شود.

حسینی اظهار داشت: تا پایان ماه مبارک رمضان برنامه‌های ترتیل و محافل قرآنی ویژه عموم زائران هر روز در قالب محفل انس با قرآن کریم در رواق‌های حضرت زهرا(س)، صحن انقلاب اسلامی، صحن جامع رضوی، رواق امام خمینی (ره) و مسجد گوهرشاد برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.