کرمانشاه؛

طراحی نقشه اخاذی از کارکنان ادارات کرمانشاه در زندان

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از انهدام یک باند حرفه ای اخاذی خبر داد و گفت: سرکرده این باند حین طراحی نقشه های اخاذی، به جرم کلاهبرداری در زندان مرکزی کرمانشاه به سر می برده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛سرهنگ رضا شیرزادی فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه  گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه توسط افرادی مامورنما مورد اخاذی قرار گرفته است، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری 18 سجادیه قرار گرفت.


وی افزود: با گسترش دامنه بررسی ها مشخص شد که یک باند چهار نفره با استفاده از یک زن مأمور نما، کارکنان ادارات را مورد اخاذی قرار می دهند زن مذکور که قصد خروج از کرمانشاه را داشت با انجام اقدام های اطلاعاتی شناسایی و در فرودگاه کرمانشاه دستگیر شد.


سرهنگ شیرزادی با اشاره به اینکه سرکرده این باند حین طراحی نقشه های های اخاذی، به جرم کلاهبرداری در زندان مرکزی کرمانشاه به سر می برده است، گفت: متهم با انجام بازجویی های تخصصی به بزه انتسابی اعتراف کرد.


وی با بیان اینکه دستگیری دیگر اعضای باند نیز در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه قرار دارد، یادآور شد: متهمان به همراه پرونده تشکیل شده به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شده اند.

 

انتهای پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار