منطقی عنوان کرد؛

تهران و اصفهان قطب‌های اصلی فعالیت هوایی در ایران

دبیر ستاد توسعه صنایع دانش‌بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی گفت: بیشترین فعالیت‌های هوایی و بالاترین تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه هوایی در استان‌های تهران و اصفهان متمرکز است.

تهران و اصفهان قطب‌های اصلی فعالیت هوایی در ایرانبه گزارش حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، منوچهر منطقی دبیر ستاد توسعه صنایع دانش‌بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی در خصوص تمرکز فعالیت‌های هوایی در کشور گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در این صنعت و زیرساخت‌های موجود، شهرهای تهران و اصفهان به عنوان ۲ هاب بزرگ و اصلی صنعت هوایی و هوانوردی کشور تعیین شده است که بیشترین فعالیت شرکت‌های هوایی را در خود جای داده‌اند.

وی افزود: در کنار این دو قطب اصلی، برخی فعالیت‌ها نیز در استان های آذربایجان شرقی، قم، فارس، همدان، یزد، گیلان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، سیستان و بلوچستان، بوشهر، مرکزی، هرمزگان و مازندران انجام می‌گیرد.

به گفته منطقی، هاب از جمله تجهیزات سخت‌افزاری است که از آن به منظور برپاسازی شبکه‌های کامپیوتری استفاده می‌شود؛ گرچه در اکثر شبکه هایی که امروزه ایجاد می‌شود از سوئیچ در مقابل هاب استفاده می‌شود ولی ما همچنان شاهد استفاده از این نوع تجهیزات سخت‌افزاری در شبکه‌های متعددی هستیم.

 

انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار