افشاگری روزنامه ایتالیایی: اتفاقات داخل رختکن و 45 دقیقه بی تفاوتی

فینال لیگ قهرمانان اروپای امسال در حالی با پیروزی چهار بر یک رئال مادرید مقابل یوونتوس به پایان رسید که نکته عجیب این مسابقه،عملکرد بسیار ضعیف بازیکنان یوونتوس در نیمه دوم این مسابقه بود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،فینال لیگ قهرمانان اروپای امسال با پیروزی چهار بر یک رئال مادرید مقابل یوونتوس در یک دیدار عجیب به پایان رسید و تا یوونتوس باز هم دستش از رسیدن به جام قهرمانی اروپا کوتاه شود. اما نکته عجیب این مسابقه ، عملکرد فوق العاده ضعیف بازیکنان یوونتوس در نیمه دوم آن مسابقه بود.

در حالی که نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان رسیده بود و یوونتوس در این نیمه عملکرد بسیار خوبی را داشت و به خصوص در دقایق ابتدایی بازی رئال را تحت فشار قرار داده بود ، اما به یک باره در نیمه دوم ورق برگشت و بازیکنان یوونتوس نسبت به نیمه نخست 180 درجه عملکردشان متفاوت بود و با یک بازی بسیار ضعیف سه گل دریافت کردند و در نهایت بازی را چهار بر یک باختند.

عملکرد فاجعه بار شاگردان آلگری در نیمه دوم و از این رو به اون رو شدن این تیم برای هواداران یووه هنوز هم جای سوال دارد. البته آلگری سرمربی یووه دلیل عملکرد ضعیف تیمش را در نیمه دوم ، خستگی و مصدومیت چند بازیکن از جمله پیانیچ و مانژوکیچ اعلام کرده بود اما رسانه های ایتالیا به تازگی از اتفاقی که در رختکن این تیم بین دو نیمه رخ داد پرده برداشتند.

 روزنامه لااستامپای ایتالیا فاش کرد که بین دو نیمه در رختکن یوونتوس درگیری به وجود آمده و مسبب هر دو درگیری، لئوناردو بونوچی بوده است. به گزارش این روزنامه، بونوچی ابتدا با حالت تندی به بازی پائولو دیبالا در نیمه اول اعتراض کرده و از او خواسته تا درست بازی کند. سپس وی به ماسیمیلیانو الگری اعلام کرده که مارسلو از سمت راست خط دفاعی یوونتوس نفوذ زیادی انجام می دهد و سرمربی یوونتوس باید با تعویض آندره آ بارتزالی، جلوی او را بگیرد. 

این صحبت بونوچی چندان به مذاق بارتزالی خوش نیامده و در اعتراض به بونوچی اعلام کرده اگر او روی گل اول رئال مادرید، کریستیانو رونالدو را مهار می کرد، این تیم گل اول را هم دریافت نمی کرد. لا استامپا معتقد است این درگیری های لفظی و جو متشنج، باعث شده بیانکونری در نیمه دوم با حالتی کاملا متفاوت و عصبی به میدان برود. 

روزنامه لااستامپا چاپ شهر تورین، یکی از معروف ترین روزنامه های ایتالیایی است و مالک آن گروه صنعتی فیات و خانواده آنیلی هستند.

اما پس از افشاگری این روزنامه، لئوناردو بونوچی به سرعت نسبت به انتشار این خبر واکنش نشان داد و آن را کذب دانست و این روزنامه را تهدید به شکایت کرد.

مدافع یوونتوس در فیسبوک خود در این خصوص نوشت:«با تمام احترام به مطالبی که رسانه‌ها طی چند روز اخیر در خصوص درگیری ها و مشاجره های لفظی بین من و هم تیمی هایم مطرح کرده اند، وقتش رسیده که یک چیز را روشن کنم. هیچ کدام از مطالبی که نوشته شده، صحت ندارد. هیچ بحث لفظی رخ نداد، مشاجره فیزیکی من یا بازیکنان دیگر به کنار! وقت استراحت بین دو نیمه در کاردیف، به مانند سایر مسابقات کاملاً عادی بود، تکرار می کنم، هیچ اتفاقی رخ نداد. این تنها حرفی است که می توانم در خصوص این شرایط بگویم و امیدوارم آخرین باری باشد که در این خصوص صحبت می کنم. در صورتی که آن‌ها شرایط را واضح توصیف نکنند و غیر از حقیقت را منتشر کنند، از وکلایم می خواهم از نامم و شخصیتم دفاع کنند. »

فینال برلین با دوازدهمین قهرمانی رئال مادرید و هشتمین نایب قهرمانی یوونتوس در اروپا به پایان رسید اما تبعات بازی ضعیف بیانکونری در نیمه دوم همچنان گریبان گیر این تیم است.افشاگری روزنامه ایتالیایی و تکذیب بونوچی هواداران یوونتوس را سر در گم کرده و آنها نمی دانند بازی ضعیف تیمشان در نیمه دوم طبق گفته آلگری و بونوچی از خستگی و موضوعی عادی بوده است یا طبق افشاگری روزنامه تورینی، جنجال در رختکن باعث این عملکرد فاجعه بار شده است.

 انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار