اهواز؛

اتحاد و وحدت کلمه مسلمانان جهان اسلام در آزادی قدس

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوش پیام روز قدس اتحاد و وحدت کلمه مسلمانان جهان اسلام در آزادی قدس دانست و بیان داشت: ما جامعه دانشگاهی در راهپیمایی روز قدس شرکت فعال خواهیم داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛رضا فرشیدی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوش اظهار کرد: ابتکار نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بنام روز جهانی قدس از اهداف امام راحل(ره) در تداوم مبارزه با رژیم اشغالگر صهیونیستی است.

وی ادامه داد:  همه مسلمان جهان اسلام در ماه رحمت الهی که سراسر رحمت است برای آزادی قدس به اتحاد و وحدت کلمه می‌رسند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوش با اشاره به تحولات سیاسی منطقه و حملات تروریستی داعش حضور در راهپیمائی روز قدس را حائز اهمیت عنوان کرد و افزود: با توجه به وضعیت سیاسی منطقه ، شهادت تعدادی از هموطنان روزه دار توسط گروهک داعش در ماه مبارک رمضان و ضرب شصت سپاه پاسداران به تروریسم‌ها که به فرمایش مقام معظم رهبری سیلی به آنها نواخته شد وظیفه ما برای شرکت در راهپیمایی دو چندان است.

فرشیدی خاطر نشان کرد: ما جامعه ی دانشگاهی همانطور که در همه صحنه های ملی حضور داشته و داریم برای شرکت فعال در راهپیمایی و عمل به این وظیفه شرعی اعلام آمادگی میکنیم و از همه دانشجویان جهت شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت بعمل می‌آوریم. 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار