کرمان؛

جمع آوری بیش از 3هزار انشعاب آب روستایی غیرمجازدر جیرفت

دادستان شهرستان جیرفت از جمع آوری 3 هزار و 550 انشعاب آب روستایی غیر‌مجازدر این شهرستان خبر داد و گفت:در مجموع 983 حلقه چاه آب غیر مجاز در جیرفت پلمپ شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،مجید رستمی در نشست خبری با اصحاب رسانه در این شهرستان که به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه برگزار گردید، افزود: در حوزه منابع طبیعی شاهد رفع تصرف از 3 هزار و 75 هکتار از ارضی ملی بوده ایم.

وی با بیان اینکه اقامه قسط و عدل و برخورد با ظلم و رسیدگی به مظالم از وظایف قوه قضائیه است،افزود: ماموریت دستگاه قضائی،پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی، اجرای احکام در دعاوی و غیره است که باید به آن توجه شود.

این مقام قضائی با اشاره به اقدامات انجام شده در 10 سال گذشته تاکنون، خاطر‌نشان کرد: از سال 1387 تاکنون 3 هزار و 550 انشعاب آب روستایی غیر‌مجاز جمع‌آوری ، پلمپ 983 چاه آب غیر مجاز، توقیف 30 دستگاه حفاری و جمع‌آوری 536 مورد لوله غیر مجاز در بستر رودخانه اقدامات مهم انجام شده است.

رستمی اعلام کرد:جمع آوری 70 تن کابل و سیم غیر مجاز در حوزه برق، تصرف 3 هزار انشعاب غیر مجاز برق، در حوزه راه و شهرسازی 6 هزار و 493 هکتار رفع تصرف از بیش از 270 کیلومتر حریم جاده‌ها و غیره اقدامات مهمی است که در این چند ساله در حوزه قضایی انجام شده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار