شهرکرد؛

صدا و سیمای برتر استانی در برنامه‌های انتخاباتی

صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری در شمار سه مرکز برتر استانی در برنامه‌های انتخاباتی امسال قرار گرفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ در آیین تقدیر از برترین‌های استان‌های رسانه ملی در جشنواره‌های بین المللی و انتخابات با حضور عبدالعلی علی عسگری رئیس و معاونان و مدیران رسانه ملی در سالن گلستان مجتمع ملاصدرای تهران، از صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری به عنوان یکی از سه مرکز برتر در برنامه‌های انتخاباتی تجلیل شد.

در این مراسم، حوزه‌های معاونت خبر، معاونت سیما و واحد شعر و موسیقی این مرکز لوح تقدیر و جایزه دریافت کردند.

براساس اعلام هیئت داوری تولیدات خبری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا در اردیبهشت ماه امسال، مراکز خوزستان، فارس و چهارمحال و بختیاری عناوین اول تا سوم این حوزه را به خود اختصاص دادند.

بر اساس این گزارش؛ معاونت خبر صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری در این داوری، جایگاه نخست خبر مراکز استانی در روز انتخابات را به خود اختصاص داد.

پوشش به موقع و سریع انتخابات، ارتباط‌های زنده مناسب با شبکه‌های سراسری در لوکیشن‌های متنوع و از شهر‌های کوچک، ارسال تصاویر و جلوه‌های ویژه از صفوف رأی ساعت‌ها قبل از شروع انتخابات و حین رأی گیری، مصاحبه‌های تاثیرگذار و متنوع، رعایت چارچوب‌های محتوایی مبتنی بر دستور العمل‌های ابلاغی، حفظ بی طرفی و رعایت تعادل و توازن در پوشش اخبار انتخابات، توجه ویژه به انتخابات شوراها، بهره گیری از تکنیک‌های شکلی و جذابیت‌های هنری، پوشش جغرافیایی و همچنین توجه به تنوع قومیت‌ها با گویش، پوشش، سن، جنس و صفوف مختلف از دیگر شاخص‌های داوری و از شاخص‌های انتخاب مرکز برتر در روز انتخابات بوده است.

معاونت‌های خبر مراکز اصفهان و سیستان و بلوچستان هم رتبه‌های دوم و سوم روز انتخابات کسب کردند.

در این آیین همچنین از برترین‌های مراکز استان‌ها در جشنواره‌های مختلف بین المللی تقدیر شد.
 
گفتنی است: انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا، جمعه ۲۹ اردیبهشت ۹۶ برگزار گردید.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.