اینستاگردی؛

پست ویژه دفتر نشر آثار رهبر معظم انقلاب در خصوص آزادسازی موصل +عکس

صفحه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری پست ویژه ای در خصوص آزادسازی موصل منتشر کرد.

پست ویژه دفتر نشر آثار رهبری در خصوص آزادسازی موصلبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ واکنش‌ها به خبر آزادسازی موصل از دست نیروهای تروریستی داعش پس از گذشت یک روز از اعلام وزارت دفاع عراق همچنان ادامه دارد. صحفه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب امروز برای دومین بار با انتشار پستی به خبر آزادسازی موصل واکنش نشان داد.

در پیام اول منتشر شده در این صفحه فلیمی با عنوان "اگر شهدای مدافع حرم نبودند" منشتر شده که به سخنان رهبری معظم در خصوص داعش و نقش رزمندگان به خصوص مدافعان حرم در جلوگیری از پیشروی این گروه تروریستی پرداخته شده بود.

در پیام دومی که در واکنش به آزاد سازی موصل در این صفحه به اشتراک گذاشته شده به زبان عربی نوشته شده است: " الإمام الخامنئي: #داعش اليوم يفرُّ ويندحر من #العراق وهذا نجاح جدير بالثّناء، وهو نتيجة للوحدة والتلاحم الدّاخلي في العراق وسياسة الحكومة العراقية الصّائبة فيما يخصّ منح القوّات العراقيّة الشابّة والمؤمنة الثّقة وتواجد هؤلاء الشّباب في السّاحات".

در عکس نوشته این پست به سخنان رهبری معظم در دیدار نسخت وزیر عراق با ایشان اشاره شده و آمده است: " جوان مومن عراقی داعش را بیرون کرد، اکنون داعش در حال فرار و خروج از عراق است و این موفقیت تحسین برانگیز نتیجه وحدت و انسجام دورنی در عراق و همجنین سیاست درست دولت عراق در اعتماد به نیروهای جوان و مومن عارق و حضور در وسط میدان است".

پست ویژه دفتر نشر آثار رهبری در خصوص آزادسازی موصل

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار