اردبیل؛

ارائه تسهیلات کم‌بهره به فعالان حوزه ICT در اردبیل

استاندار اردبیل گفت: در حال‌حاضر برنامه‌ریزی شده به فعالان حوزه ICT در استان اردبیل تسهیلات کم بهره ارائه شود تا فعالان این حوزه بتوانند تحول عظیمی در اشتغال‌زایی ایجاد کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مجید خدابخش ، استاندار اردبیل در جلسه توسعه کسب و کار الکترونیک در بستر دولت الکترونیک در اردبیل اظهار داشت: یکی از اولویتهای اساسی مسئولان استان توسعه فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال در حوزه ICT و فضای مجازی است که در این زمینه برنامه‌ریزی شده به فعالان این حوزه در استان اردبیل تسهیلاتی کم‌بهره ارائه شود تا این فعالان بتوانند گام بزرگی در راستای اشتغال‌زایی بردارند.

وی افزود: اجرای طرح تکاپو در استان اردبیل هم‌اکنون با جدیت انجام می‌شود و این طرح می‌تواند گام بزرگی در راستای اشتغالزایی فضای داشته باشد که نیاز است دانشجویان و فارغ‌التحصیلان و جوانان از این ظرفیت عظیم استفاده کنند.

استاندار اردبیل تصریح کرد: هم‌اکنون درآمدزایی در حوزه ICT و فضای مجازی بسیار ضروری است که برای این امر جلسات مختلفی با مسئولان و دانشجویان تشکیل شده تا بتوانیم اردبیل را نیز در این زمینه به طور اساسی فعال کنیم.

خدابخش گفت: در حال‌حاضر استان اردبیل ظرفیتهای بسیاری در حوزه گردشگری از جمله مجموعه نمونه گردشگری پل معلق مشگین‌شهر دارد که با راه‌اندازی این پل سیر گردشگران داخلی و خارجی در منطقه افزایش چشمگیری داشته است که انتظار می‌رود با اطلاع‌رسانی و معرفی ویژه این مجموعه در فضای مجازی روند ورود گردشگران به منطقه افزایش یابد.

وی از به‌کارگیری خدمات الکترونیکی در بسیاری از مناطق استان به ویژه روستاها و مناطق محروم خبر داد و افزود: هم‌اکنون این ظرفیت در اختیار بسیاری از جوانان و مردم منطقه قرار داده شده است که اگر برای این امر برنامه منسجمی داشته باشند بی‌شک شاهد درآمدزایی بیشتر در حوزه ICT و فضای مجازی خواهند بود.

استاندار اردبیل اظهار کرد: جوانان و فارغ‌التحصیلان می‌توانند با برنامه‌ریزی منسجم و هدفمند در حوزه اشتغال گام بردارند تا بتوانند علاوه بر درآمدزایی برای خود استان اردبیل را نیز در این حوزه فعال سازند.

 

انتهای پیام/ع

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار