تست الکل و اعتیاد درجاده های کرمان

فرمانده پلیس راهور شمال استان کرمان گفت: طرح ویژه تابستانه پلیس کرمان از اول تیر آغاز شده و تست الکل و اعتیاد در راه های استان به صورت ویژه انجام می شود.

تست الکل و اعتیاد درجاده های استانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، یوسف نجفی گفت: طرح ویژه تابستانه پلیس کرمان با هدف افزایش انضباط ترافیکی و کاهش حوادث جاده ای از اول تیرماه آغاز و به مدت سه ماه آغاز و در حال اجرا است.

وی اهداف اصلی طرح تابستانی پلیس را کاهش تلفات جاده ای دانست و افزود: با توجه به اینکه تابستان حجم سفرها افزایش می یابد، بنابراین برای کاهش تصادفات باید رانندگان با رعایت قوانین و مقررات تلفات جاده ای را به حداقل برسانیم.

فرمانده پلیس راهور شمال استان کرمان به اقدامات قبل از سفر اشاره و تصریح کرد: قبل از سفر باید بازدید فنی وسیله نقلیه، مدارک لازم (اصل گواهینامه مجاز، کارت مشخصات وسیله نقلیه، بیمه نامه شخص ثالث، کارت فنی وسیله نقلیه) و غیره الزامی است.

نجفی اظهار کرد: برنامه ریزی برای سفر، توجه و دقت به علایم جاده ای، توجه به تذکرات مامورین جاده ای، خودداری جدی از تخلف در حین رانندگی، عدم رانندگی در حین خستگی، خودداری از سوار کردن سرنشین اضافی و غیره از جمله اقدامات در طول سفر می باشند.

وی با اعلام این خبر که طرح انجام تست الکل و اعتیاد به صورت ویژه در راه های استان انجام می شود، افزود: در سه ماهه اول امسال 54 درصد تلفات جاده ای شمال استان ناشی از خروج از جاده و واژگونی بوده است که ریشه اصلی آنها سرعت غیر مجاز و خواب آلودگی می باشد.

انتهای پیام/ح

 

تست الکل و اعتیاد در راه های استان کرمان به صورت ویژه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار