ساری،

کلاس‌های آموزشی سبک زندگی اسلامی

کارگاه‌های آموزشی، تربیتی در سبک زندگی اسلامی ویژه والدین در فریدونکنار برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سید محمد حسینی مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فریدونکنار گفت: در این کارگاه آموزشی که در قالب سلسله جلسات آموزشی از ماه مبارک رمضان با عنوان تربیت در سبک زندگی اسلامی برای والدین اعضا کانون، شروع شد عوامل اساسی و موثردر تربیت بررسی می‌شود.

وی افزود: در سومین کارگاه آموزشی، تربیتی به راه‌های ابراز و ایجاد عواطف والدین به فرزندان اشاره شد که این مباحث با طرح مسئله محبت در خانواده آغاز و با طرح مباحث عوامل موثر بر محبت در خانواده ادامه خواهد یافت.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فریدونکنار با اشاره به اینکه تا والدین و فرزندان هم سطح نباشند نمی‌توان ارتباط خوبی بین آنان شاهد بود، گفت: تنها راه هم سطحی بین آنان نگاه والدین به پیرامون از دریچه دید فرزندان است.

حسینی با تاکید بر اینکه یکی از روش‌های عمق بخشی روابط و احساسات والدین با فرزند، بازی است، ادامه داد: بازی کارکرد‌های مختلفی از جمله رشد اجتماعی، رشد شناختی، رشد جسمانی و اثر گذاری‌هایی همچون بازی درمانی و بازی آموزی برای فرزندان دارد.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فریدونکنار گفت: دنیا روش‌های تربیتی مختلفی را پشت سر گذاشت که با فطرت انسان‌ها مغایرت داشت، اما اکنون نظام‌های تربیتی دنیا در حال تغییر و میل به سمت تربیت در مسیر صحیح خود که همان تربیت بر اساس فطرت و روحیه اسلامی است، بوده و باید دانست در تربیت اسلامی هدف از تربیت انسان‌ها رسیدن به تعالی است و بر همین اساس باید برنامه ریزی شود.

انتهای پیام/ع


کلاس‌های عمق بخشی روابط والدین با فرزندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار