ساری،

موفقیت صداوسیما در تحقق مشارکت حداکثری مردمی در انتخابات

سهم صدا و سیما در تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌ها موفق عمل کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، ربیع فلاح استاندار مازندران در مراسم تقدیر از کارکنان موفق صدا و سیمای مازندران به سهم صدا و سیما در تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌ها استان اشاره و از تلاش صدا و سیمای مرکز مازندران در حوزه‌های مختلف تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: تحول و تحرک در ترویج فرهنگ بومی در برنامه‌های صدا و سیمای مازندران به خوبی صورت گرفته و مشهود است.

استاندار مازندران به برگزاری باشکوه انتخابات و مشارکت حداکثری مردم مازندران در انتخابات اشاره کرد و گفت:: بی طرفی، قانونمندی و شفافیت در انتخابات از اصول اصلی ما بود.

ربیع فلاح افزود: مازندران در ارائه تسهیلات بسته رونق تولید در سال ۹۵ رتبه نخست کسب کرده است و برنامه‌های برای تولید و اشتغال در استان درنظر گرفته شده است.

مقدسی مدیرکل صداوسیمای مرکز مازندران به رویکرد این مرکز با توجه به فرهنگ اسلامی و ایرانی و شعار سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال اشاره کرد و گفت: نگاه رسانه استانی هم اکنون ترویج فرهنگ جهادی، تبیین شعار سال و اقتصاد مقاومتی و توجه به توانمندی‌های اقتصادی موجود در استان است.

وی افزود: روحیه جهادی در بین کارکنان و مدیران صداوسیما نهادینه شده و در حال اجرا است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز مازندران به خط قرمز‌های رسانه ملی در بحث فرهنگی اشاره کرد و گفت: هیچ رسانه‌ای از خطای رسانه‌ای مبرا نیست و ما هم از این اصل مستثنی نیستم و تمام تلاش‌ها و برنامه ریزی برای کاهش خطا‌های فرهنگی در رسانه استانی است.

مقدسی به پخش برنامه زنده افطار تا سحر در شبکه استانی و افزایش رضایمندی مردم اشاره کرد و گفت: بیش از ۶۰۰ برنامه مناسبتی از جمله انتخابات، ماه مبارک رمضان و دهه فجر قابلیت پردازش و ساخت را دارد.

در پایان این مراسم از برگزیدگان حوزه رادیویی و تلویزیونی صداو سیمای مرکز مازندران قدردانی شد.

انتهای پیام/ع

نقش آفرینی صدا و سیمای مازندران در برگزاری انتخابات باشکوه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار