کرمان؛

بدبینی زوجین نسبت به یکدیگر وافزایش آمار طلاق

رئیس دادگستری شهرستان زرند گفت: امروزه آمار طلاق به طرز باورنکردنی رو به افزایش است که یکی از علل این معضل اجتماعی بد بینی زوجین نسبت به یکدیگر می باشد که با کنکاش های انجام شده مشخص شده ره آورد استفاده شبکه های ماهواره است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، حجت الاسلام محمد محمدی افزود: متاسفانه بدلیل غفلت مسئولین در بعد فرهنگی هر روز شاهد رخنه های بیشتری در اعتقادات دینی و مذهبی مردم می باشیم و از مسئولین،روحانیون و تمامی مردم خواست که نسبت به تهاجم فرهنگی حساسیت خاصی داشته باشند.

رئیس دادگستری زرند به موضوع خانواده اشاره کرد و گفت: اگر ما بتوانیم خانواده صالحی تربیت کنیم اقیانوس جامعه صالح می شود و هر گونه بی مبالاتی و کوتاهی در تربیت خانواده جامعه را منحرف می نماید .

حجت الاسلام محمدی عنوان کرد: بزرگترین حربه ی دشمنان در راستای ضربه زدن به بنیان خانواده ماهواره و شبکه های مجازی می باشد که با طراحی 125 شبکه فارسی زبان به صورت بسیار نرم خانواده های ما را در تیررس بلا قرار داده اند که ما هم اکنون نتایج استفاده از این شبکه ها را هر روزه در دادگاهها و محاکم شاهدیم.

حجت الاسلام محمدی در ادامه به علل دیگر طلاق در شهرستان که مواد مخدر می باشد اشاره کرد و گفت: دستگاه قضا به کمک و اطلاع رسانی تک تک شما مردم جهت مبارزه با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر که باعث بیماری جوانانمان ، بی تعصبی مردانمان و فروپاشی خانواده هایمان شده است نیاز دارد .

رئیس حوزه قضائی زرند بیان داشت:در برخی موارد می بینیم دخالت نابجای والدین باعث فرو پاشی خانواده ای می شود لذا والدین نباید با زندگی فرزندشان بازی کنندو بجای آنکه آتش بیار معرکه باشید در مقام مصلح و آشتی دهنده وارد شوید .

حجت الاسلام محمدی به معضل اراذل و اوباش شهرستان اشاره کرد و گفت: دادسرا و دادگاه شهرستان به طور قاطع و بدون هیچ گونه چشم پوشی با مخلین نظم و امنیت مردم برخورد می کند .

وی یادآور شد : آمار طلاق سه ماهه اول امسال در مقایسه با سه ماهه اول سال گذشته با همت مشاورین مذهبی ، روحانیون و...کاهش چشمگیری داشته البته هنوز رضایت بخش نمی باشد لذا می طلبد همه مسئولین نهادها روحانیون و علماء و مردم شهرستان در جهت رفع معضلات اجتماعی کوشش نماییم تا بتوانیم شهرستانی فاقد جرم و جنایت و مشکلات اجتماعی داشته باشیم .

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار